fbpx

דשא סינטטי בבית שמש

דשא סינטטי בבית שמש הוא פתרון מצוין עבור אנשים המחפשים שילוב של טבע ונוחות, ויותר ויותר גינות ובתים ברחבי העיר מוסיפים את המרבדים הירוקים לסביבתם. הבחירה בדשא סינטטי עשויה לנבוע ממספר סיבות, כפי שיוסבר בהמשך.

איך מתקינים דשא סינטטי בבית שמש

התקנת דשא סינטטי נעשית במספר שלבים:

שלב א – הכנת הקרקע

בשלב הראשון יש להכין את השטח לקראת הנחת המרבדים. הכנת השטח כוללת יישור ופינוי האזור מאבנים, גרוטאות, גדמים של עצים וכדו'.

שלב ב – מניעת צמיחה

לאחר שיישרנו את אזור ההנחה, יש לבצע מספר פעולות אשר ימנעו מעשבים ומצמחי בר לצמוח מתחת ליריעת הדשא. מניעת הצמיחה נעשית על ידי ריסוס האזור, הנחת חצץ דק (קרוי גם "שומשום") ופריסת יריעת פלסטיק עבה המונעת מצמחים לגדול. הנחת החצץ כוללת שלב מקדים של תיחום על מנת למנוע מהחצץ לברוח במהלך השנים. את התיחום ניתן לעשות באמצעות קורות עץ עבות (אדני רכבת למשל), אבני שפה או באמצעות פתרונות עדינים יותר כמו תוחם בלאק ג'ק.

שלב ג – הנחת היריעות

בשלב זה פורסים את היריעות ומכסים את השטח המבוקש. במהלך הפריסה חשוב לחבר את היריעות זו לזוז בצורה חזקה ורציפה, על מנת למנוע קיפולים הפוגמים באסתטיקה ועלולים לגרום לאנשים ליפול. כמו כן, יש לחבר את היריעות לקרקע באמצעות מסמרים ארוכים או יתדות בכדי למנוע תזוזה של היריעות.

שלב ד – הברשה

לאחר שהדשא פרוס ומוכן חשוב להבריש אותו ולהעמיד את השערות שלו בצורה ישרה ואחידה לקבלת מרבד מרהיב ורענן.

דשא סינטטי בבית שמש – יתרונות

כאשר אנו משווים בין הדשא הסינטטי לדשא הטבעי, אנו מוצאים מספר יתרונות בולטים לטובתו של הדשא הסינטטי, ביניהם ניתן למנות למשל:
  • עבודות אחזקה – בניגוד לדשא הטבעי הדורש טיפולים תקופתיים רבים (דישון, ריסוס, ניכוש, כיסוח וכדו'), הדשא הסינטטי אינו דורש עבודות אחזקה כלל מלבד ההתקנה והפריסה הראשוניים.
  • מחיר – פריסת מרבדים של דשא טבעי עשויים לעלות פחות מהתקנה של דשא סינטטי, אולם חשוב לזכור שהדשא הטבעי דורש הוצאות נוספות רבות במהלך השנים (הוצאות מים, חומרי דישון וכדו') ואילו הדשא הסינטטי אינו דורש דבר, כך שבראייה של שנים רבות הדשא הסינטטי חוסך מאות ואף אלפי שקלים.
  • חסכון במים – דשא טבעי צורך כמויות גדולות של מים, במיוחד בעונת הקיץ החמה. דשא סינטטי בבית שמש אינו דורש השקיה כלל, כך שהחיסכון הוא כפול – הן בראייה כלכלית והן בראייה אקולוגית.
  • עמידות לאורך זמן – דשא טבעי דורש החלפה בכל מספר שנים (תלוי בתדירות השימוש וברמת הטיפול), ואילו הדשא הסינטטי אינו דורש החלפה כלל, והוא יכול לשמור על מראה רענן וטרי במשך שנים רבות.
מסיבות אלה ועוד, אנשים רבים מבקשים להניח דשא סינטטי, ויותר ויותר גינות ציבוריות בוחרות בפתרון זה על חשבון הדשא הטבעי.

בחירת צבע לדשא הסינטטי

אמנם הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, אולם בכל הנוגע לדשא סינטטי כל אחד יכול לבחור את הגוון המועדף עליו. יש סוגים שונים של דשאים סינטטיים, חלקם משלבים מספר גוונים, וחלקם מציגים גוון אחיד. מנעד הצבעים הרחב מאפשר לכל אדם למצוא את הגוון המועדף עליו, ולבחור במראה הטבעי המועדף עליו. שימו לב שמומלץ להתחשב ברמת הכהות של הדשא, מכיוון שככל שהדשא כהה יותר הוא נוטה להתחמם יותר בשמש והישיבה עליו נעשית לא נעימה. במקומות חמים נקודה זו משמעותית במיוחד, כך שבכל הנוגע לבחירת דשא סינטטי בבית שמש כדאי לתת משקל רב לנקודה זו.

דשא סינטטי בבית שמש

דשא סינטטי בבית שמש והסביבה

שירת העשבים מציעה פתרונות דשא סינטטי איכותיים לתושבי בית שמש וסביבתה. הדשא הסינטטי מעניק מראה טבעי ורענן לאורך זמן, ללא צורך בתחזוקה מרובה. זהו פתרון מעולה עבור בעלי בתים ועסקים המעוניינים בחצר ירוקה ומטופחת, בלי הטרחה הכרוכה בטיפול בדשא טבעי. החברה מתמחה ב-דשא סינטטי בירושלים ובכל יישובי האזור, כולל בית שמש. הודות לניסיונה הרב, שירת העשבים מבטיחה התקנה מקצועית ותוצאות מרשימות בכל פרויקט.

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
1/5 - (1 vote)