fbpx

דשא סינטטי בבת ים

מעוניינים להתקין דשא סינטטי בבת ים? בשנים האחרונות דשא סינטטי הפך לנפוץ יותר ויותר בגינות, מרפסות ואף באולמי אירועים במדינת ישראל. ולא פלא, תחזוקה של דשא סינטטי הינה נוחה וקלה משמעותית יותר משל דשא רגיל, והסיבות לכך רבות.

 

ראשית, דשא סינטטי אינו מצריך מערך גינון, השקייה ודישון. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את הדשא, והוא יישאר ירוק וחיוני כל ימות השנה! מעבר לכך, הגינון אינו דורש רק השקעה של זמן אלא עולה לא מעט כסף, ולכן בטווח הארוך הבחירה בדשא סינטטי יכולה לחסוך לא מעט כסף. לכן, כשמגיעים לשיקולים של עלות מול תועלת, לא מעט מחליטים לבחור בדשא הסינטטי.

 

התקנת דשא סינטטי באופן עצמאי

מעוניינים להתקין דשא סינטטי בבת ים בעצמכם? אין סיבה לחשוש, לא מדובר בתהליך כל כך מסובך, והוא מתאים גם לאנשים בעלי "ידיים שמאליות". יותר ויותר לקוחות בוחרים להתקין דשא סינטטי במרפסת ביתם או בחצר ביתם לבד, ולא להזמין בעלי מקצוע לשם כך. ההתקנה דורשת דיוק וריכוז, אך היא אפשרית לחלוטין, בייחוד אם ברשותכם הציוד הרלוונטי להתקנת הדשא.

 

אצלנו תוכלו למצוא, מעבר לסוגי הדשא הסינטטי הרבים, גם לא מעט כלים ומוצרים שיסייעו לכם להתקין את הדשא הסינטטי לבדכם בצורה המקצועית ביותר. בין היתר תוכלו למצוא דבקים מסוגים שונים, משטחי בטיחות והדבקה ומסמרים מיוחדים למלאכה. בכל מקרה, תמיד תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל שאלה מקצועית או תהייה בעת התקנת הדשא.

 

כמובן שניתן להזמין שירות התקנת דשא סינטטי בבת ים על ידי אנשי המקצוע שלנו. אם אין ברצונכם להתעסק עם התקנה הדשא לבד, אל חשש, אנשי המקצוע שלנו יוכלו לעשות זאת עבורכם מא' ועד ת' – מעזרה בבחירת הדשא, ועד התקנת הדשא בצורה מדויקת בחצר או במרפסת הלקוח. הביקורות על צוותי המקצוע שלנו אשר מתקינים את הדשאים חיוביות ורבות, ותוכלו לקרוא אותן באתר האינטרנט שלנו.

 

ההבדלים בסוגי הדשא הסינטטי שאנו מציעים

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא דגמים רבים של דשא סינטטי. ואם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין הסוגים הרבים, אנו כאן כדי לענות. הדגמים השונים של הדשא נבדלים האחד מהשני בצפיפות הסיבים, בגובהם, בצבעם או בשימושם.

 

חלק מדגמי הדשא יתאימו יותר לגינות המיועדות להליכה ממושכת או משחקי ילדים, ואחרים יתאימו יותר לשימוש חד פעמי של תצוגות או תערוכות. דגמים אחרים יתאימו למשטחים בעלי תחלופה רבה, כמו חצרות של צימרים או גני אירועים.מחיר הדשא הסינטטי משתנה בהתאם, לפי צפיפות וגובה הסיבים, הצבע והשימוש אליו הוא מיועד. כאמור, מספר הדגמים הינו רחב, ולכן גם טווח המחירים משתנה בהתאם – המחירים שלנו נעים בין 17 ₪ לגליל סגור ועד 75 ₪. באתר ניתן לצפות בכלל הדגמים לפי המחיר מהנמוך לגבוה.

 

באתר האינטרנט שלנו תוכלו למצוא את הקטלוג המלא, כך שבחירה של דשא סינטטי בבת ים מעולם לא הייתה קלה יותר – בשיטוט פשוט תוכלו למצוא את הדגם המתאים ביותר עבורכם. כמובן שניתן להתייעץ עם שירות הלקוחות בכל התלבטות, ואנו נהיה לכם לעזר. עם שירות הלקוחות שלנו, התקנת דשא סינטטי בבת ים מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

 

לצפייה בדגמי הדשא הסינטטי, בביקורות או בפרויקטים רבים שביצענו בבתי פרטיים או במרחבים ציבוריים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה. כפי שנאמר, עם הטכנולוגיה המתקדמת והדגמים הרבים, התקנת דשא סינטטי הינה חוויה פשוטה שמוסיפה צבע לחיים וחוסכת זמן וכסף!

 

דשא סינטטי בבת ים

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page