fbpx

דשא סינטטי בכפר סבא

הדשא הסינטטי הולך ונעשה נפוץ בבתים פרטיים ובגנים ציבוריים, ונראה כי בשנים הקרובות מגמה זו תלך ותתעצם. דשא סינטטי בכפר סבא עשוי לשמש כפתרון אידיאלי ואיכותי עבור אנשים המבקשים לקבל מראה ירוק ורענן, אולם אינם מעוניינים בדשא טבעי, מסיבות שיורחבו בהמשך. במאמר זה נסקור את היתרונות המרכזיים של הדשא הסינטטי על פני מקבילו הטבעי, נסביר כמה עולה דשא סינטטי ונציג בקצרה את שלבי ההתקנה.

האם כדאי להניח דשא סינטטי בכפר סבא

הדשא הסינטטי נושא מספר יתרונות משמעותיים על פני הדשא הטבעי, כאשר העיקריים שבהם הינם:

  • תחזוקה – החזקת דשא טבעי בבית דורשת עבודות רבות של תחזוקה וטיפול כגון ניכוש, כיסוח, דישון, השקיה וכדו'. דשא סינטטי אינו דורש פעולות נוספות, כך שבתמונה הגדולה התקנת דשא סינטטי חוסכת שעות רבות של עבודה והשקעה.
  • שרידות – הדשא הטבעי אינו נוטה לשרוד שנים רבות, ויש צורך להחליפו בכל מספר שנים. הדשא הסינטטי עשוי על פי רוב מפלסטיק חזק ועמיד, כך שהוא יכול להחזיק שנים רבות ללא בלייה או שחיקה משמעותיים.
  • מחיר – עלות ההתקנה של הדשא הסינטטי עשויה להיות יקרה יותר מפריסת מרבדים של דשא טבעי, אולם חשוב לכלול בשיקולי התקציב את כלל המשתנים כגון שרידות, חידוש הדשא, עלויות אחזקה, עלויות השקיה, עלויות דישון וריסוס וכדו'. כאשר מסתכלים במבט רחב ניתן לראות שדשא סינטטי הינו זול בצורה משמעותית מהדשא הטבעי.

מסיבות אלה, ומסיבות רבות נוספות בוחרים גופים רבים כגון עיריות, בתי ספר, מוסדות, מלונות וכדו', להתקין דשא סינטטי על חשבון הדשא הטבעי המסורתי.

התקנת דשא סינטטי בכפר סבא – מחיר

המחיר של התקנת דשא סינטטי בכפר סבא משתנה בהתאם לגורמים השונים, למשל:

היקף השירות

יש מקומות המוכרים דשא סינטטי גולמי, אולם מקומות רבים מוכרים את המוצר כחלק מחבילה הכוללת גם התקנה. רכישת חבילה עשויה לחסוך לכם כסף, שכן היא מאחדת שני שירותים לספק אחד. עבודות ההכנה לפני ההתקנה משפיעות אף הן על המחיר, כך שבמקומות סטנדרטיים בהם ההתקנה הינה פשוטה ומהירה המחיר יהיה נמוך יותר מבמקומות בהם נדרשת עבודות יישור והכנה מקדימות.

צפיפות הדשא

 דשא צפוף נחשב לעמיד יותר, יפה יותר, נוח יותר ואיכותי יותר. מסיבה זו, ככל שהדשא צפוף יותר כך מחירו יהיה גבוה יותר. במידה והדשא נועד לנוי בלבד אין צורך בדשא צפוף במיוחד, אולם במקומות המיועדים לישיבה רצוי להשקיע ולרכוש דשא צפוף ואיכותי.

גובה הדשא

קיימים בשוק סוגים של דשא סינטטי בעלי גובה שונה. גובה הדשאים נע על פי רוב בין 35 ל-45 מ"מ, והגובה משפיע על המחיר. באופן כללי ניתן לומר שדשא נמוך מחזיק לשנים רבות יותר, אולם הוא פחות נוח והמראה שלו פחות אסתטי.

קיימים עוד גורמים רבים המשפיעים על מחירו של הדשא, ורצוי להתייעץ עם איש מקצוע בנושא, על מנת לבחור את הדשא המתאים ביותר עבורכם.

התקנת דשא סינטטי בכפר סבא

הליך ההתקנה של דשא סינטטי מורכב ממספר שלבים. בשלב הראשון יש להכין את השטח על ידי יישור ופינוי הקרקע, ריסוס מפני צמיחת עשבים בעתיד, הנחת מצע של חצץ שומשום ופריסת יריעה המיועדת למנוע מעשבים לצמוח. את החצץ יש לתחום על מנת למנוע "בריחה" של החצץ במהלך השנים. בתום שלבי ההכנה, ניתן לפרוס את יריעות הדשא. בשלב הפריסה יש להדביק את היריעות זו לזו, ולעגן אותן לקרקע בצורה חזקה. בסיום הפריסה יש להבריש את המרבד, על מנת להעניק לו מראה רענן ויפה שיחזיק לשנים רבות.

דשא סינטטי בכפר סבא

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page