fbpx

דשא סינטטי בפתח תקווה

דשא סינטטי בפתח תקווה – אילו סוגים קיימים בשוק?

בעלי גינות המעוניינים להתקין בחצר ביתם או במרפסת דשא סינטטי בפתח תקווה בטח שאלו עצמם לא פעם מדוע קיימים בשוק כל כך הרבה סוגי דשא סינטטי, מה ההבדלים בין הסוגים הרבים, וכיצד נדע שנבחר בסוג הנכון ביותר עבורנו? לשם כך אנחנו כאן. מיד נעבור על מספר סוגים שונים של דשא סינטטי ונבין מה ההבדלים המרכזיים בין כל סוג וסוג.

היתרונות בהתקנת דשא סינטטי רבים, ולא פלא שהדשא הסינטטי הופך נפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות: בבתים, מרפסות, חצרות, גינות ציבוריות ואף אולמות או גני אירועים. מעבר למראה האסתטי והטבעי, הדשא דורש תחזוקה מועטה ואינו מצריך עבודות גינון מסובכות. מעבר לכך, הוא קל לניקוי ולכן תוכלו להבטיח מראה נקי, חלק וטבעי של הדשא שלכם בכל ימות השנה.

כלל דגמי הדשא הסינטטי השונים שאנו מספקים מותאמים לאקלים הישראלי, כך שאין צורך לדאוג, לא משנה היכן אתם גרים. גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף, הגינה שלכם תישאר ירוקה ומשמחת.

אז איזה דשא יתאים למרפסת בית, איזה דשא יתאים לגינה ציבורית ואיזה לצרכי תצוגה בלבד?

בחירת סוג הדשא סינטטי המתאים ביותר עבורכם

מעוניינים להתקין דשא סינטטי ומתלבטים מהו הסוג הנכון ביותר עבור החצר או המרפסת שלכם? השוני בין הסוגים מתבטא בעיקר בצפיפות הסיבים ובגובהם, וכל סוג יתאים לשימוש שונה. כך, למרפסת או חצר ביתית תוכלו לבחור בדגם פריז, שהינו אחד הנפוצים והנמכרים שאנו מציעים. דגם זה הינו צפוף ובעל גוון מרענן וטבעי.

 

אם הינכם מחפשים דשא סינטטי למתחם גדול יחסית או אזור בעל תחלופה מהירה, כמו גינה ציבורית או צימר, ניתן לבחור בדגם ריו, המורכב משלושה גוונים של ירוק, מה שמעניק גוון בוהק במיוחד. למטרות תצוגה או שימוש חד פעמי נמליץ להשתמש בדגם שרי, שהינו מותאם לפתרונות קצרי טווח. בהתאם, דגם זה נמכר כגליל ולא לפי מידה או מטרים.

דשא סינטטי בפתח תקווה – התקנה עצמית

חלק מהלקוחות שלנו מעדיפים לרכוש את הדשא הסינטטי לפי המידה הרצויה, ולצד זאת לרכוש כלים וחלקים להרכבה עצמית – דבקים מסוגים שונים או מסמרים לקיבוע. זוהי לגמרי אפשרות! תוכלו לבחור להתקין את הדשא הסינטטי בכוחות עצמכם, וכמובן ששירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם אם תיתקלו בכל בעיה או שאלה בדרך.

כמובן שאנו מספקים שם שירות התקנה של דשא סינטטי בפתח תקווה ובעלי המקצוע שלנו ישמחו להעניק לכם שירות. כל שעליכם לעשות זה ליצור עימנו קשר ולתאם את שירות ההתקנה. אנשי המקצוע שלנו יעבדו שלב שלב בדיוק הנדרש כדי לוודא שהגינה או המרפסת שלכם תקבל את היחס הראוי והנכון לה. 

 

את הדשא הסינטטי האיכותי שאנו מציעים ניתן להתקין על משטחים שונים: משטחי בטון, ריצוף או אדמה. בהתקנה על פני האדמה, מומלץ להניח מתחת לדשא מצע סומסום שמונע הצטברות של מים על פני הדשא הסינטטי ומאפשר ניקוז יעיל יותר.

מעוניינים בהתקנת דשא סינטטי בפתח תקווה או באזור המרכז ועדיין לא החלטתם באיזה סוג דשא לבחור? הינכם מוזמנים להתייעץ עם שירות הלקוחות שלנו לגבי כל שאלה. בנוסף, באתר האינטרנט שלנו תוכלו לצפות בקטלוג השלם, לקרוא וללמוד עוד על כל דגם של דשא ולנסות ולדייק את הבחירה הנכונה עבורכם.

לסיכום, החלום של מרפסת מטופחת או גינה ירוקה עם דשא סינטטי בפתח תקווה אינו כל כך רחוק! עם דגמי הדשא הסינטטי שאנו מציעים תוכלו להגשים את כל החלומות.

דשא סינטטי בפתח תקווה

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page