fbpx

דשא סינטטי ברמת גן

מחפשים דשא סינטטי ברמת גן? הגעתם למקום הנכון. רמת גן, מהערים הגדולות במרכז הארץ, היא עיר ים תיכונית, המתאפיינת בחורף גשום וקריר, ובקיץ חם ויבש, המאופיין לעיתים בעומסי חום. זאת, בדומה לרבות מן הערים באזור מישור החוף, ובישראל בכלל. לפיכך, גידול צמחים ברמת גן, ובעיקר גידול דשא וטיפוחו יכולים להיות משימה הדורשת שעות רבות של עבודה ותחזוקה, וכן, תקציב לא נמוך, שיכול להיות משמעותי מאוד בתקופה של אינפלציה וחוסר יציבות.

עם זאת, רבים מאיתנו רוצים, ובצדק, סביבה ירוקה ומרגיעה – בגינת הבית, במרפסת המשרד, בגינה הציבורית, או ברחבי העיר. הפתרון לכך הוא התקנת דשא סינטטי ברמת גן, הן במרחבים הפרטיים והן במרחבים הציבוריים.

היתרונות של דשא סינטטי ברמת גן

דשא סינטטי יעניק לכם כמעט את כל הנפלאות שחשבתם שתוכלו לקבל מדשא טבעי, באופן שמותאם יותר לאזור מגוריכם, ומבלי מאמצים פיזיים וכלכליים מיותרים. בניגוד לדשא טבעי, שדורש גיזום, השקיה, ריסוס ותחזוקה שעלולים לעלות עבורכם בזמן ובכסף רב (בפרט באזור עם אקלים מאתגר ומשתנה, כמו רמת גן), דשא סינטטי, בהתקנה חד פעמית, מקצועית ואיכותית, באמצעות בעל מקצוע, או אפילו לבדכם, יוכל להעניק למרחב בו אתם מעוניינים להתקינו אווירה ירוקה, מרגיעה ונינוחה, כאשר אין צורך בכל תחזוקה שהיא גם במשך שנים ארוכות. דשא סינטטי ברמת גן, הוא אם כן הפתרון האופטימלי למרחבים שחלמתם עליהם בבית או ברחבי העיר.

דשא סינטטי – מגוון אפשרויות רחב

בדומה לדשא הטבעי, גם לדשא הסינטטי יש מגוון רב, ממנו תוכלו לבחור את הדגם המתאים ביותר עבור הפרויקט שלכם, הן מבחינת הנראות והאיכות, והן מבחינת התקציב, ואפילו מבחינת הצבע, ליצירתיים שבינינו.

בחרתם בהתקנת דשא סינטטי ברמת גן? עכשיו רק צריך לבחור את הדגם. הדגמים נעים ממחיר של 15 ₪ לדגם הזול ביותר, ועד ל-72 ₪ שהוא מחיר הדגם האיכותי ביותר, כאשר המגוון כולל כ-12 דגמים שונים. הדגמים נבדלים האחד מהשני בצבעם. כך למשל, דגם "ריו" הוא בעל צבע ירוק בוהק, דגם "קולסאום" הוא בעל צבע ירוק כהה, ואילו דגם "פריז" הוא בעל גוון טבעי. בנוסף על אילו, ישנה אפשרות לבחור גם בדגם סינטטי צבעוני, המתאים באופן ייחודי לגני ילדים או לחדר המשחקים בבית. הדשאים נבדלים גם בצפיפותם, מרקמם ועמידותם, אך מה שמשותף להם היא שבהתקנה נכונה הם עמידים וחסכוניים הרבה יותר מדשא טבעי, וכן יכולים להשתלב גם באזורים בהם כמעט בלתי אפשרי לגדלו, כמו במרפסת בניין גבוה, או בחדרי הבית.

לפיכך, דשא סינטטי אינו רק פתרון פרקטי וזול, אלא גם כזה שמאפשר לנו להיות יצירתיים, ולהתאים את המוצר באופן מושלם לאזור בו אנו מבקשים להתקינו.

דשא שילך איתכם לכל מקום

אחד היתרונות היפים בדשא הסינטטי הוא שבהתקנה נכונה, תוכלו גם בבוא הימים לשנות את מיקום הדשא, כך שהוא יוכל תמיד לעבור איתכם דירה, או מהבית למשרד, ולהפך. בעולם המשתנה של היום, הניידות של הגינה שלכם, או חדר המשחקים, כמו גם אלמנטים רבים אחרים בחייכם, חשובה מאין כמותה ויכולה לחסוך לכם הוצאות רבות.

זה לא רק המחיר והנוחות, אלא גם האיכות

בבואכם להתקין דשא סינטטי בין אם בפרויקט ציבורי גדול ברחבי העיר, ובין אם במשרד, בבית, ובפרט בחדר הילדים, אתם רוצים להיות בטוחים שהדשא איכותי ובטוח לשימוש. לכן, חשוב לא רק להתקין את הדשא על משטח נכון ובטיחותי, אלא גם להבטיח כי הסיבים של הדשא המלאכותי ייעודיים ובצפיפות גבוהה, מאחר ואיכות הדשא נקבעת לפי צפיפות התפרים שלו.

דשא סינטטי ברמת גן

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page