fbpx
דשא סינטטי שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם. הזמינו עכשיו

דשא סינטטי מחיר: בשירת עשבים תמיד יש מבצעים

דשא סינטטי מחיר: מה המחיר של דשא סינטטי? זוהי השאלה הראשונה שעולה בקרב רבים השוקלים לשדרג את חצרם. פתרון זה הפך לאפשרות פופולרית עבור בעלי בתים וגנים המחפשים מראה ירוק ומטופח ללא הטרחה הכרוכה בטיפול בדשא טבעי. בעמוד זה תמצאו מגוון מחירים עדכניים לדשא סינטטי משירת עשבים, המוצגים לצד המוצרים השונים כדי לסייע לכם בבחירה המתאימה לצרכיכם ולתקציבכם. תחת כל המוצרים תמצאו תוכן ונפרט את הגורמים המשפיעים על מחירו, כגון איכות החומר, עלויות ההתקנה והתאמה לגדלים שונים של שטחים. בין אם אתם מחפשים פתרון לגינה קטנה או למשטח גדול, עמוד זה מספק את כל המידע הדרוש לקבלת החלטה מושכלת, ומאפשר לכם להשוות בין האפשרויות השונות בקלות ובנוחות.

הדגמים הפופולריים ביותר וטווחי המחירים

המחיר היינו לגליל סגור המחירים המופיעים הינם לפי מטר.

 

דשא סינטטי דגמיםמחיר
דשא סינטטי דגם שרי15 ₪
דשא סינטטי דגם ריו30 ₪
דשא סינטטי דגם ולנסיה35 ₪
דשא סינטטי דגם קראון35 ₪

 

מספרים עלינו ברשת

[trustindex data-widget-id=207539f284d1534b01766460347]

שירת העשבים בית לדשא סינטטי איכותי

הדשא הסינטטי מספק חלופה דלת תחזוקה לדשא טבעי, עם היתרון הנוסף של יכולת לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים. דשא סינטטי גם מבטל את הצורך בכיסוח והוצאות גינון.

דשא סינטטי מחיר

כל מי שחשב אי פעם על התקנת דשא סינטטי, מכל סוג ולכל מטרה שהיא, ודאי תהה לעצמו בעיקר על מחיר ההתקנה, מחיר הדשא, עלות התהליך הכולל ועוד. ובכן תהייה זו הינה אחד הדברים שמעסיקים אנשים רבים לקראת רכישה של כל דבר, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על דבר בסדר גודל נרחב כדוגמת הדשא הסינטטי. אז כמה עולה דשא סינטטי, מה גורם לכך שלכל דשא סינטטי מחיר שונה, ואילו סוגי דשא בכלל קיימים? על כל זאת ועוד נדבר היום במאמר. מוכנים? בואו נתחיל!

דשא סינטטי מחיר
דשא סינטטי דגם קראון

מגני אירועים ועד חצרות פרטיות: הכירו את סוגי הדשא השונים

דשא סינטטי בא לספק מענה בסופו של דבר עבור צורך בדשא אמיתי שלא יכול לבוא לידי מימוש. אי לכך, באותו אופן שבו דשא אמיתי מספק מענה במקרים שונים ומגוונים, כך גם הדשא הסינטטי, אשר מחולק לצורך כך לסוגים שונים. אז הנה לפניכם סוגי הדשא הסינטטי השונים והשימוש של כל אחד מהם:

  • דגם שרי – דגם שרי הוא הדגם הפשוט ביותר מבין כלל סוגי הדשא הסינטטי, והוא מורכב מסיבים מאוד קצרים של דשא, אשר מקנים מראה של מעין שטיח דשא. בהתאם לכך, השימוש בדשא מדגם זה הוא בעיקר במקרים בהם יש צורך חד פעמי או צורך לטווח קצר בדשא סינטטי, ולא רוצים לבזבז על כך כסף רב.
  • דגם מאסטר – דגם מאסטר הוא דשא סינטטי בעל גוון ירוק עז ובוהק. הדשא הסינטטי מדגם זה מיועד עבור מקומות בהם יש צורך בדשא סינטטי יפה אך לא מושקע מאוד כגון צימרים, שטחים גדולים וכדומה.
  • דגם ולנסיה – בעל מרקם קטיפתי ונעים למגע, דגם ולנסיה הוא דגם יפה ונעים, שיכול לשמש אתכם במקרים רבים כגון גני ילדים, חצרות, בתי הארחה ועוד.
  • דגם פריז – אחד הדגמים הנמכרים ביותר בארץ מזה מספר שנים, בעל צפיפות מאוד גבוהה של הסיבים וגוון ירוק יפה, אשר מעניקים לו את היכולת לספק פתרון לכל צורך בדשא אמיתי שלא יכול לבוא לידי מימוש מכל סיבה שהיא.
  • דגם אוורסט – אחד הדגמים היוקרתיים והמורכבים ביותר שתוכלו למצוא. מדובר על מרבד של דשא סינטטי המורכב מסיבים גבוהים ונעימים, ומ-4 גווני צבע, 2 ירוקים ו-2 חומים לצורך השלמת המראה הטבעי המושלם שלו. דגם זה מתאים לשימושים יוקרתיים כגון גינות פאר ומלונות יוקרה, אך גם עבור שימושים ציבוריים כגון מתחמי אירוח, צימרים, גינות ועוד.

כמובן שקיימים דגמים רבים נוספים של דשא סינטטי, אותם תוכלו למצוא כאן אצלנו באתר, עם כל המידע הרלוונטי אודותם.

דשא סינטטי דגם ולנסיה
התקנת דשא סינטטי | שירת העשבים

מהם הגורמים המשפיעים על עלות ההתקנה?

לאחר שהכרנו את סוגי הדשא השונים, או לפחות את חלקם, כעת נמשיך לנושא המרכזי שלנו, והוא דשא סינטטי מחיר. אם כן, עלות התקנת דשא סינטטי הינה דבר שמשתנה באופן משמעותי בין מקרה אחד למשנהו, והסיבה לכך נעוצה במספר גורמים. מהם הגורמים המובילים לכך שלכל התקנת דשא סינטטי מחיר שונה? אז ככה:

  1. סוג הדשא – בראש ובראשונה עומד סוג הדשא. ככל שמדובר בדשא סינטטי מורכב יותר, מפואר יותר ואיכותי יותר, כך גם המחיר שלו עולה בהתאם.
  2. כמות הדשא הדרושה – כמות הדשא הדרושה לכם, בין אם בהתאם לגודל המשטח עליו עתידה להתבצע ההתקנה ובין אם בהתאם לסיבות אחרות, משפיעה באופן ישיר והגיוני על מחיר הדשא. ככל שיש צורך ביותר דשא המחיר עולה, ולהיפך.

3. הכנת הקרקע להתקנת הדשא – לכל התקנת דשא סינטטי מחיר שונה גם בהתאם לתהליך הכנת הקרקע. כל תהליך התקנה של דשא סינטטי דורש עבודה מקדימה כגון שיטוח הקרקע, ניכוש עשבים, פריסת חצץ ויריעות פלסטיק ועוד. בהתאם לכמות העבודה והחומרים הדרושים בשלב זה, משתנה המחיר משמעותית.

4. הובלה – גם מחיר הובלת החומרים הדרושים לביצוע ההתקנה משתנה בהתאם לצורך הספציפי שלכם, על פי מאפיינים כגון מיקום הגינה, רמת קושי הנגישות לגינה וכדומה.

כל אלו, מהווים את הגורמים המרכזיים המשפיעים על המחיר הסופי של התקנת הדשא שלכם.

התקנת דשא סינטטי

דשא סינטטי מחיר למטר: איכות במחיר תחרותי ומשתלם

אז כמה עולה דשא סינטטי? ובכן למרות שלכל התקנת דשא סינטטי מחיר שונה, עדיין ניתן לנקוב במחירים של סוגי הדשא הסינטטי, וזאת עבור מטר בודד. רגע לפני שנציג את המחירים לפי סוג הדגם של הדשא, בואו נראה כמה עולה דשא סינטטי בממוצע ביחס לרמת האיכות שלו.

לדשא סינטטי מחיר שנקבע בעיקר בהתאם לרמת האיכות שלו, צפיפות הסיבים וכדומה. אי לכך, מחיר דשא סינטטי איכותי במיוחד ברמה גבוהה, ינוע על טווח שבין 65 ל-75 ש"ח עבור מטר של דשא סינטטי. לאחר מכן, עבור מחיר של כ-50 ש"ח, תוכלו למצוא דשא סינטטי טוב, לאחריו ברמת איכות סבירה ניתן למצוא דשא סינטטי במחירים של בין 40 ל-50 ש"ח, וברמת איכות "חד פעמית" ניתן למצוא דשא סינטטי במחירים של כ-25 ש"ח ומטה.

התאמה אישית לכל צורך: דשא סינטטי מחיר לפי דגמים

לאחר שדיברנו על מחיר לפי איכות, כעת נציג 4 דגמים נבחרים, נסביר עליהם בקצרה, ונציין את המחיר של כל אחד מהם.

  1. דגם שרי – דגם שרי עליו הרחבנו קודם לכן, נועד בעיקר עבור מקרים חד פעמיים, ובהתאם לכך האיכות שלו אינה גבוהה במיוחד. עם זאת, מדובר על הדגם הזול ביותר, שעומד על 15 ש"ח עבור יחידת דשא.
  2. דגם קראון (CROWN) – דגם זה הינו דגם ברמת איכות טובה אך לא מאוד, אשר יכול לשמש אתכם במקרים רבים בהם יש צורך במצע קרקע נעים ולא מעבר לכך. מחיר דגם זה עבור מטר אחד עומד על 38 ש"ח.
  3. דגם פריז – דגם זה הוצג גם הוא קודם לכן, ומחיר הדשא הסינטטי מדגם זה עבור מטר בודד עומד על 45 ש"ח. בהתאם למחיר, ניתן להבין כי בהחלט מדובר בדגם טוב, שיכול לספק אתכם לאורך זמן.
  4. דגם אוסקר – אחד הדגמים האיכותיים ביותר, הן ברמת איכות החומר והן ברמת המראה והביצועים שלו, הוא דגם האוסקר. עם איכות שכזו, המחיר עבור מטר של דשא סינטטי זה עומד על 65 ש"ח.
דשא סינטטי | שירת העשבים
דשא סינטטי מומלץ למרפסת

הפינה הירוקה שלכם בעיר: דשא סינטטי למרפסת במחיר משתלם!

אחד השימושים הנפוצים ביותר בדשא סינטטי הוא עבור מרפסות. במקרים שכאלו, התקנת הדשא הסינטטי מתבצעת ביתר קלות אך בצורה שונה, שכן הקרקע עליה מותקן הדשא אינה "רגילה", אלא מרוצפת. אך אל דאגה, לא מדובר בבעיה כלשהי, אלא פשוט בצורך התקנה מעט שונה. כך או כך, גם במקרים כאלו אנחנו בשירת העשבים כאן לרשותכם, עם דשא סינטטי מחיר משתלם, כדי להפוך לכם את המרפסת למקום מושלם!

שירת העשבים: מספקת פתרון איכותי ומלא לפרויקט שלכם!

אז אם אתם מחפשים דשא סינטטי מכל סוג שהוא ועבור כל צורך באשר הוא, אנחנו בשירת העשבים כאן כדי לספק לכם את המענה המושלם, עם דשא סינטטי מחיר משתלם שלא מתפשר על איכות ומקצועיות. עם מגוון רחב של סוגי דשא סינטטי, וידע מקצועי רב בתחום, אנחנו מספקים שירות לכל מי שזקוק לדשא סינטטי מחיר נוח, וכאמור מבלי להתפשר על מקצועיות ועל איכות השירות. כל שעליכם לעשות אם כן, הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר או בכל אמצעי אחר שהוא, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר על מנת להפוך לכם את הגינה, החצר, המרפסת או כל מקום אחר שהוא, לירוקים ונעימים גם למגע וגם לעין. קדימה, למה אתם מחכים?