fbpx

דשא סינטטי באופקים

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבינים שבמקום להשקיע בדשא רגיל, אפשר להנות מאפקט דומה בעזרת דשא סינטטי, ועוד להרוויח מספר יתרונות על פני דשא רגיל. אם אתם רוצים להנות מדשא סינטטי באופקים, אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

מדוע מומלץ לבחור בדשא סינטטי?

לבחירה בדשא סינטטי יש שלוש סיבות מרכזיות:

  1. עלות התקנה: התקנה של דשא סינטטי בהנחה שהאזור שבו מתקינים אותו אינו מורכב מידי זולה הרבה יותר מאשר שתילה של דשא רגיל. יתר על כן, שתילה של דשא רגיל לא מתאפשרת בכל מקום, בניגוד לדשא סינטטי שכל עוד מדובר על משטח יחסית ישר ניתן להתקין אותו.
  2. תחזוקה שוטפת: הסיבה המרכזית בגינה רוב האנשים בוחרים כיום בהתקנת דשא סינטטי הן עלויות התחזוקה הגבוהות שיש לדשא רגיל. בדשא סינטטי, ההוצאה היחידה שלכם היא על ההתקנה שלו, כאשר כל מה שתצטרכו לעשות כדי לשמור על המראה שלו זה ניקוי קליל מידי פעם. מנגד, בדשא רגיל הולכות להיות לכם עלויות השקיה גבוהות, וזה עוד בלי לדבר על הוצאות גינון שוטפות. לאור זאת, מבחינת ההשקעה שהדשא דורש, אין ספק שכדאי לבחור בדשא סינטטי.
  3. חרקים ומזיקים: העובדה שיש לכם בחצר או בגינה דשא טבעי, הופכת אותן באופן טבעי למרחב מחיה עבור יצורים שלא בהכרח הייתם רוצים לראות בהן. מזיקים וחרקים מרגישים בנוח במקום שיש בו דשא ואדמה, ואם אתם לא רוצים שהגינה שלכם תיהפך למושבה שלהם, דשא סינטטי הוא הפתרון. העובדה שמדובר על מוצר לא טבעי מונעת מאותם מזיקים להימשך לגינה או לחצר שלכם.

סוגי דשא סינטטי מומלצים

בבחירה של דשא סינטטי עליכם לבחון שני פרמטרים, הגובה והצפיפות של הדשא, כאשר כל אחד מהם נגזר מהייעוד של הדשא. ככל שהדשא צפוף וגבוה יותר כך המחיר שלו יהיה גבוה יותר. בין סוגי הדשא המומלצים ניתן למנות את השרי, מאסטר, פריז, נפוליאון, אוסקר ואוורסט. לכל דגם יש מאפיינים אחרים ולכם רק נותר לבחור.

התקנת דשא סינטטי באופקים – מגוון אפשרויות למגורים ולעסקים

התקנה של דשא סינטטי באופקים יכולה להתאים למגוון רחב של לקוחות כפי שמיד נסביר לכם.

  1. בתי מגורים: המקום הראשון שבו אנחנו מתקינים דשא סינטטי באופקים אלו כמובן בתי מגורים. כאמור, לדשא רגיל יש לא מעט חסרונות, מה גם שלא תמיד ניתן לשתול אותו. מנגד, ברוב המקרים ניתן להתקין דשא סינטטי בעלות נמוכה הרבה יותר, וכך תוכלו להנות בבית שלכם מדשא סינטטי איכותי.
  2. עסקים: כיום יש לא מעט עסקים שרוצים לבנות פינת ישיבה בחוץ או להפוך את המרחב הפתוח של העסק לכזה שנעים יותר לשהות בו. במקום להשקיע בתחזוקה של דשא רגיל, כל מה שצריך לעשות זה פשוט להזמין אותנו לטובת התקנה של דשא סינטטי.
  3. שימוש דקורטיבי: עוד תחום שבו אפשר להנות מדשא סינטטי הוא כאשר רוצים לבצע תצוגה או לשים דשא בצורה זמנית. דשא סינטטי יכול להיות תפאורה נהדרת בחלק מהמקרים, וביחס לתפאורות אחרות המחיר שלו לא גבוה. גם כאן נוכל לעמוד לצידכם ולספק לכם את התפאורה הנדרשת.

מחירים אטרקטיביים ישירות מהיבואן

עוד דבר שחשוב לבדוק הוא שאתם מקבלים מחירים הוגנים, דבר שיוכל להיעשות רק אם תקנו ממי שעובד ישירות עם היבואן. דגמים רבים של דשא סינטטי איכותי כלל לא מיוצרים בישראל, מה שאומר שכדי שהדשא יגיע אליכם הוא צריך לעבור מספר תחנות בדרך. כל תחנה הופכת את הדשא ליותר ויותר יקר, כך שאם אתם לא רוצים לקרוע את הכיס עבור הדשא, מומלץ לקנות ממי שעובד ישירות עם היבואן ויוכל לספק לכם מחיר אטרקטיבי.

לסיכום, רכישת דשא סינטטי באופקים – "שירת העשבים"

אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי באופקים, בוודאי הבנתם שאתם צריכים לתת את המשימה הזו לחברה מקצועית מהתחום. התקנה של דשא סינטטי יכולה להיות דבר מורכב, וכדי שהוא יחזיק מעמד כמה שיותר זמן ההתקנה צריכה להיות מקצועית. שירת העשבים היא חברה שמתמחה בהתקנה של דשא סינטטי באופקים, והצוות שלה יוכל לדאוג שגם אתם תוכלו להנות מדשא סינטטי איכותי. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון מספר 077-9995-064.

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי באופקים

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות