fbpx

דשא סינטטי באילת

אם עד לפני כמה שנים, הדרך היחידה שלכם להנות מדשא הייתה פשוט לשתול אותו בחצר שלכם, כיום יותר ויותר ישראלים מבינים שדשא סינטטי הוא פתרון הרבה יותר טוב. בעת התקנה של דשא סינטטי באילת תוכלו להנות ממספר יתרונות שלא קיימים בדשא רגיל, ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם ועל עוד כמה דברים שצריך לדעת לפני שבוחרים דשא סינטטי.

למה לבחור בדשא סינטטי? יתרונות לבית ולעסק

הבחירה ב-דשא סינטטי היא בחירה לא טריוויאלית. בדרך כלל אנחנו מעדיפים מוצרים טבעיים, אולם בכל הנוגע לדשא, דווקא למוצר הסינטטי יש כמה יתרונות חשובים.

  1. כלכלית: מבחינת מחיר, העלות של התקנת דשא סינטטי נמוכה הרבה יותר מאשר שתילה של דשא טבעי. שתילה של דשא היא תהליך מורכב, והעלות שלו גבוהה הרבה יותר מאשר פריסת משטחי דשא סינטטי. יתר על כן, לא בכל מקום שבו ניתן להתקין דשא סינטטי אפשר לשתול דשא רגיל, אולם אם ניתן לשים דשא רגיל אפשר גם לשים דשא סינטטי.
  2. עלות שוטפת: אם המחיר של ההתקנה לא מרתיע אתכם כיון שמדובר על תשלום חד פעמי, קחו בחשבון שהתחזוקה של דשא טבעי הולכת להיות הוצאה כבדה. בישראל רוב הזמן מזג האוויר הוא כזה שלא מספק מים לדשא, ובאילת הדבר הזה נכון שבעתיים. סביר להניח שהדשא שלכם יצטרך לקבל השקיה על בסיס יומי על מנת לשמור על המראה שלו, מה שהופך את עלות האחזקה להרבה יותר גבוהה. בלי קשר למזג האוויר, על דשא טבעי יש גם הוצאות גינון שוטפות. שתי ההוצאות הללו כמובן לא קיימות אם תבחרו להתקין דשא סינטטי באילת.
  3. מי עוד נהנה מהדשא: דשא טבעי הוא אמנם משטח נוח למשחק ובילוי, אולם קחו בחשבון שבטבע יש עוד כמה יצורים שאוהבים אותו מלבדכם. דשא טבעי עלול להפוך את החצר או הגינה שלכם לכר פורה עבור מזיקים וחרקים, כך שאם אתם לא מעוניינים לראות אותם בסביבה שלכם, לכן על דשא סינטטי. דשא סינטטי גם ניתן לניקוי ואף אפשר לבצע עליו ריסוס במקרה הצורך.

סוגי דשא סינטטי מומלצים

אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של סוגי דשא, כאשר יש שלושה פרמטרים שמבדילים בין הסוגים השונים: צפיפות, גובה וצבע. הצפיפות של הדשא קובעת כמה סיבים יהיו בכל ס"מ רבוע על גבי המשטח. הגובה הוא כמובן גובה הסיבים, ובצבע הכוונה שלנו היא בעיקר לגוונים שונים של ירוק, אולם קיימים גם סוגים שבהם הדשא הוא בצבעים אחרים. בין הסוגים שאותם תוכלו למצוא באתר יש את השרי, מאסטר, פריז, נפוליאון, אוסקר ואוורסט.

התקנת דשא סינטטי באילת – מה חשוב לדעת

בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב, דשא סינטטי יכול להיות הרבה יותר מאשר סתם תחליף לדשא רגיל. לפניכם מספר שימושים שיכולים להיות לדשא, ביניהם כאלו שלא בהכרח חשבתם עליהם.

  1. קלאסי: השימוש הקלאסי ביותר לדשא סינטטי באילת הוא כמובן אצלכם בבית, אם חשוב לכם שיהיה דשא, אולם אתם מבינים את החסרונות הרבים שיש לדשא טבעי, הפתרון הוא התקנה של דשא סינטטי. אם יש לכם שטח שמוכן להתקנת הדשא, תצטרכו רק לבחור משטחי דשא, אחרת, המקום יצטרך לעבור הליך הכשרה לטובת התקנת הדשא.
  2. דקורציה ותערוכות: עוד שימוש שיכול להיות לדשא סינטטי הוא לטובת תצוגות. אם אתם צריכים לזמן קצר להציג תערוכה על רקע מסוים, דשא סינטטי יכול להיות דבר נהדר. אצלנו יש סוג דשא שמיועד בדיוק למקרים הללו, והמחיר שלו מצדיק את השימוש בו גם לצרכים חד פעמיים.
  3. עסקים: מקום נוסף שבו ניתן לעשות שימוש בדשא סינטטי באילת אלו עסקים. אם אתם רוצים להקים פינת ישיבה בעסק או להפוך אזור מסוים בעסק לכזה שנעים יותר לשהות בו, דשא סינטטי יכול להיות פתרון נהדר, לא רק מבחינת התוצאה הסופית אלא גם מבחינת המחיר הכלכלי.

טווח המחירים של דשא סינטטי

בכל הנוגע למחיר דשא סינטטי, חשוב להבדיל בין שני רכיבים במחיר הסופי. הרכיב הראשון הוא העלות של המשטחים עצמם. דשא סינטטי מגיע בצורה של שטיחים עליהם מודבקים סיבי הדשא. כאן המחיר נקבע לפי הצפיפות והגובה של הסיבים, כאשר טווח המחירים נע בין 30 שקלים למטר רבוע עבור דגמים פשוטים ועד לאזור ה80 ₪ למטר רבוע עבור דגמי הדשא היקרים ביותר.

לסיכום, שירת העשבים: המומחים לדשא סינטטי באילת

אחרי שהבנתם את כל היתרונות שיש להתקנה של דשא סינטטי באילת, הגיע הזמן למצוא ספק שיעשה עבורכם את העבודה. התקנה של דשא סינטטי היא לא תמיד דבר פשוט, ואתם צריכים לבחור אנשי מקצוע שיוכלו לעשות את העבודה. חברת שירת העשבים היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להנות כמה שיותר מהר מדשא סינטטי איכותי באילת. החברה נותנת שירותים באילת בהתאם לתקנון המשלוחים באתר. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון מספר 077-9995-064.

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי באילת

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות