fbpx

דשא סינטטי באשדוד

מחפשים דשא סינטטי באשדוד? הגעתם למקום הנכון! אין זה סוד שדשא סינטטי הוא מוצר נהדר. לא סתם אנשים רבים בוחרים בהתקנתו על פני גידול דשא רגיל.

גם באשדוד ניתן לראות את הדשא הסינטטי במקומות רבים, ובשימושים שונים, וכפי שנראה, מדובר בבחירה מושכלת ונבונה.

למה כדאי להתקין דשא סינטטי באשדוד?

דשא סינטטי באשדוד הוא פתרון נהדר למי שמעוניין להנות מהמראה הטבעי, הירוק והמרגיע של הדשא, אך יחד עם זאת מעוניין בנטרול החסרונות הבאים עם גידולו של הדשא הרגיל.

אמנם אשדוד היא עיר הסמוכה לים, שזהו אחד מהגורמים המשפיעים על כמות המשקעים היורדת. אך יחד עם זאת ישנם שני גורמים נוספים המשפיעים על כמות המשקעים – קו רוחב וגובה טופוגרפי.

קו רוחב משמעו שככל שמתקרבים יותר לאזור הצפון, האזור נעשה גשום יותר. גובה טופוגרפי משמעו הגובה של האזור, כלומר, עלייה בגובה משמעה עלייה בכמות המשקעים.

מצד אחד אשדוד נמצאת על רצועת החוף, אך מנגד היא לא מקום גבוה ולא שוכנת בחלקה הצפוני של מדינת ישראל. לכן, יורדים באשדוד גשמים בחורף אך קשה לומר שהיא משופעת בגשמים רבים.

גידול דשא רגיל, מצריך השקיה מרובה, כאשר ככל שמדובר באזור עתיר גשמים הן עלויות ההשקיה והן הזמן הכרוך בכך פוחתים.

דשא סינטטי באשדוד יכול לתת מענה לחסרונות הללו הבאים עם גידול דשא רגיל, משום שדשא סינטטי לא מצריך השקיה ובשל כך ישנו חיסכון בעלויות. בנוסף, מכיוון שלא נדרשת השקיה ישנו חיסכון משמעותי בזמן, שהוא משאב החשוב לא פחות.

מהם השימושים מהם ניתן להנות בהתקנת דשא סינטטי באשדוד?

דשא סינטטי באשדוד הפך לדבר נפוץ אותו ניתן למצוא בכל מקום, אחת מהסיבות לכך היא אפשרויות השימוש הרבות מהן ניתן להנות ממנו.

דשא סינטטי בבית הפרטי: דשא סינטטי מהווה תחליף נהדר לדשא הרגיל הצומח בגינה. מלבד החסכונות בעלויות ההשקיה והזמן שתוארו לעיל, יש לו יתרונות רבים נוספים.

על ידי התקנת דשא סינטטי ניתן להנות ממראה ירוק בכל ימות השנה ללא תלות במזג האוויר, הוא מתאים גם לסובלים מאלרגיה עקב חשיפה לדשא הרגיל, אין צורך בתחזוקה שוטפת הדרושה בדשא הרגיל כגון ניקוש עשבים או כיסוח הדשא.

בנוסף, הפך הדשא הסינטטי לנפוץ גם במרפסות, משום שהוא נותן מענה עיצובי נהדר לאנשים המעוניינים במראה הנעים והטבעי של הדשא, בעוד שגידול דשא רגיל במרפסת הוא דבר מורכב.

דשא סינטטי בגני הילדים: מלבד המראה הנעים והמרגיע שעשוי הדשא הסינטטי להשרות על הילדים והוריהם, ישנו יתרון נוסף לדשא הסינטטי בגן הילדים. הדשא הסינטטי מהווה תחליף נהדר לארגזי החול העשויים להעביר מחלות בין הילדים, ובנוסף למנוע לכלוך הן ברחבי הגן והן לילדים.

מתקני ספורט ומתקנים ציבוריים: דשא סינטטי הוא פתרון נהדר לרשויות המקומיות שאינן יכולות להרשות לעצמן תחזוקה שוטפת של הדשא הרגיל ולכן אפשר לראות אותו בגינות הציבוריות ובפארקים השונים.

בנוסף, ישנם סוגים רבים של דשא סינטטי, ולכן ניתן להתאים את גובה הדשא הסינטטי ואת צפיפות החומר שבו לשימושי ספורט שונים דוגמת מגרשי כדורגל, גולף וכדו'.

דשא סינטטי במתחמי נופש: הדשא הסינטטי נהדר גם סביב בריכות ומתחמי נופש שונים. מצד אחד הוא נותן מראה טבעי ונעים ומצד שני הוא חוסך תחזוקה והוצאות רב.

ומה לגבי המחיר של הדשא הסינטטי?

במבט ראשוני התקנת דשא סינטטי עשויה להיראות כיקרה יותר ביחס לדשא הרגיל. אולם עקב החיסכון המשמעותי בעלויות השונות ומשאבי הזמן, הפער הזה עשוי להצטמצם במהירות.

דשא סינטטי עשוי להחזיק זמן רב ולכן מומלץ לבחור בדשא איכותי ולהתאים אותו לשימוש הספציפי. כמו כן, מומלץ לקנות את הדשא במקום המספק אחריות, ומחיר הוגן ללא פערי תיווך. 

דשא סינטטי באשדוד

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page