fbpx

דשא סינטטי בבאר שבע

דשא סינטטי בבאר שבע – כיצד תבחרו את הדשא הסינטטי המתאים?

בשנים האחרונות יותר ויותר לקוחות מחליטים להתקין בחצר ביתם או במרפסת דשא סינטטי. אז מה בעצם היתרונות בדשא סינטטי, כיצד מתבצעת ההתקנה שלו ואיך תדעו שבחרתם את הדשא הסינטטי הטוב והמתאים ביותר עבורכם? מיד נעבור על כל מה שחשוב לדעת לפני שמתקינים דשא סינטטי בבאר שבע.

היתרונות בדשא סינטטי רבים, ובראשם העובדה שהתחזוקה שלו אינה דורשת עבודה קשה ובנוסף אינה יקרה מדי. ניתן לנקות דשא סינטטי בקלות, ואין צורך בהשקייה או בתחזוקת גנן. מראה הדשא נשאר ירוק ובוהק לאורך כל השנה, בלי קשר להשקיה או למזג האוויר, כך שלא תוכלו להגיד שהדשא של השכן ירוק יותר!

ככל שעובר הזמן דגמי הדשא הסינטטי משתפרים, וכיום הדשא הסינטטי המוצע לצרכן מזכיר מאוד את הדשא הרגיל ומספק את אותה החוויה והתחושה הטבעית לכל מי שדורך עליו.

כיצד נדע שבחרנו את הדשא הסינטטי המתאים לנו ביותר?

מעוניינים להתקין דשא סינטטי בבאר שבע או האזור, לגינת הבית או לחצר, אך מתלבטים באיזה דגם לבחור? דשא סינטטי אכן מגיע בדגמים רבים. השוני בין הדגמים הוא לרוב ברכות הדשא, בצפיפות הסיבים, בגובה המרבד ובצבעים וגווני הדשא.

דגמים מסוימים הינם רכים יותר ויתאימו לשימוש ציבורי: צימרים, גינות משחקים וגני ילדים או גינות. דגמים אחרים שהינם פחות רכים יתאימו יותר לתצוגות או תערוכות ולשימוש חד פעמי, ומחירם בהתאם – דגמים אלו לרוב יהיו זולים יותר.

מעוניינים להתקין דשא סינטטי בבאר שבע? מומלץ להיכנס לקטלוג ולצפות בכלל דגמי הדשא הסינטטי שאנו מציעים. מתחת לכל דגם תוכלו לראות לאילו משטחים הוא מתאים. בנוסף לכך, תמיד ניתן להתייעץ עם אנשי המקצוע בשירות הלקוחות שלנו טרם בחירת הדגם הסופית.

כל הדרכים להתקנת דשא סינטטי בבית הלקוח

ישנן מספר דרכים להתקנת דשא סינטטי. האפשרות הנוחה ביותר היא תיאום עם החברה שתשלח מתקינים מומחים בתחום שיגיעו, יבצעו את המדידות הנדרשות בחלל המדובר ויבצעו את ההתקנה מתחילתה ועד סופה.

אפשרות נוספת היא קניית מצרכים ומוצרים להתקנת דשא באופן עצמאי, והתקנת הדשא על ידי הלקוח בעצמו. לשם כך על הלקוח להצטייד במוצרים מסייעים להתקנת דשא כמו סוגי דבק שונים, מסמרים מותאמים וסרטי הדבקה. כמובן שבכל שלב ניתן להתייעץ טלפונית עם אנשי המקצוע שלנו ולוודא שלא נעשות טעויות בדרך.

התקנת דשא סינטטי בבאר שבע אפשרית באופן עצמאי, וכן תמיד קיימת האפשרות להזמנת צוות מקצועי שיתקין את הדשא מהצעד הראשון עד האחרון, ואתם תוכלו להישאר בראש שקט ולקבל גינה או מרפסת ירוקה וטבעית כמו שתמיד חלמתם.

משטחי דשא סינטטי מגיעים בגדלים רבים בהתאם לבקשת הלקוח, וניתן להתקינם על משטחי בטון, ריצוף או אדמה. אם הינכם מעוניינים בהתקנת או בחירת דשא סינטטי בבאר שבע, היו בטוחים שבידינו כלל הכלים והידע המקצועי כדי לאפשר לכם להקים את גינת או מרפסת החלומות!

ומה באשר למחיר?

כאמור ככל שמספר הדגמים וסוגי הדשא הסינטטי עולה, עולה גם טווח המחירים – כיום מוצעים בשוק סוגים רבים של דשא סינטטי המותאם למקומות ולמשטחים רבים ומגוונים, וטווח המחירים דינמי ומשתנה בהתאם לאיכות הדשא, לגובה המרבד, לצפיפות הסיבים ולרכותם.

טווח המחירים נע בין 15 ₪ למטר ועד כ-70 ₪ למטר, בעוד הממוצע עומד על כ-40 ₪ למטר. כאמור, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו טרם בחירת סוג הדשא הסינטטי, כך שתוכלו לוודא שבחרתם את סוג המשטח הנכון והמתאים ביותר עבורכם.

דשא סינטטי בבאר שבע

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page