fbpx

דשא סינטטי בחיפה

בעיר חיפה, שהתברכה בנופים ירוקים, נעשה שימוש בין השאר גם בדשא סינטטי – מדוע? חיפה היא עיר ישראלית בעלת אקלים אשר בעיקרו לח. אולם, אופיו של האקלים החיפאי משתנה בין חלקיה השונים של העיר בשל מדרג הגבהים המשתנה בה. לראיה, גובהה של שכונת דניה מגיע עד 480 מטר ואילו שכונת בת גלים מצויה, מן הסתם, בגובה פני הים. כתוצאה מכך, האקלים, וכן עוצמת הרוחות, משתנים לפי המיקומים השונים בעיר. הפתרון הטוב ביותר על מנת להמשיך ולהפוך את העיר לירוקה אפילו יותר הוא פתרון של התקנת דשא סינטטי בחיפה.

בין אם מדובר בגינה בבית פרטי, במרפסת במשרד, במגרש כדורגל ציבורי, או בפארק לרווחת הציבור, הפתרון המתאים, שישרוד בכל תנאי אקלים החיפאיים-ישראליים, מאתגרים ככל שיהיו, הוא דשא סינטטי בחיפה.

למה דווקא דשא סינטטי בחיפה?

כאמור, היתרון המרכזי של התקנת דשא סינטטי בחיפה, על פני דשא רגיל, למשל, הוא עמידותו בכלל תנאי האקלים החיפאיים, מאתגרים ככל שיהיו. אולם, זהו אינו היתרון היחיד של דשא סינטטי, וניתן למנות יתרונות רבים נוספים.

אחד מהיתרונות המרכזיים בדשא סינטטי הוא העלות שלו, בעיקר בעלויות התחזוקה המזעריות שלו. הוא אינו דורש השקיה, ובכך לא רק חסכוני אלא אף סביבתי יותר במובן החיסכון במים. הוא אינו דורש גיזום, ובפרט גם אינו דורש שימוש בהדברה או בחומרים מסוכנים אחרים לשמירה עליו. כך, כאשר הוא מיוצר מחומרים איכותיים אשר עומדים בכל התקנים, ואינו מושך מזיקים כמו דשא רגיל, אזי שהוא מתאים במיוחד למשחק של ילדים, פעוטות ואף תינוקות, בבית או בגינה.

נפלאות הצבע הירוק

יתרון נוסף הוא שתוכלו לבחור את גוון וסוג הדשא ולדעת שכך הוא יישאר לתקופה ארוכה, מבלי ההשפעה האקלימית של עונות השנה ובמינימום תחזוקה. הצבע הירוק מעניק לרובנו אסוציאציה של רעננות ושל צמיחה, של רוגע ונינוחות, והוא עשוי אף לסייע בהפגת מתחים ובהשריית רוגע. דשא סינטטי בחיפה יכול להוות פתרון ירוק, תרתי משמע, למרחבים קטנים כגדולים, במרחב הפרטי והציבורי, למבוגרים ולילדים. הגוונים של הדגמים השונים שלנו נעים בין ירוק בוהק לירוק כהה ודומיננטי, ואף גוון טבעי, וכוללים סידור סיבים בצפיפות משתנה, המעניק מרקמים שונים לדגמים השונים. אולם, אם בכל זאת תרצו להשתעשע עם הצבע, בחדר הילדים, למשל, או בגינה הציבורית, תוכלו גם לבחור בדגם דשא סינטטי צבעוני, בצבעים כמו אדום, כחול, טורקיז, ואף סגול, ואפילו לבחור את רמת ואופן השילוב בין הצבעים השונים, במידה ותרצו לשלב.

נעים ובטוח

דשא סינטטי הוא לא רק נעים לעין, ומשרה אווירה חיובית, אלא שהוא גם בטוח לשימוש ועומד בתו התקן הישראלי. לילדים או מבוגרים קופצניים במיוחד, שאוהבים לשחק משחקי כדור למשל, דשא סינטטי עם סיבים צפופים הוא מתאים במיוחד משום שהוא משמש כבולם זעזועים.

מבחינה בריאותית, דשא סינטטי בחיפה בגני הילדים, למשל, מונע חזרת הילדים הביתה עם עקיצות או כינים שלעיתים "מגיעות כעסקת חבילה" עם דשא רגיל, הוא אינו מסכן את הילדים באלרגיות שונות או בחשיפה לחרקים שונים, ובכך נחסכות סכנות בריאותיות לילדינו.

דשא סינטטי – בכל מקום ובכל זמן

ניתן להתקין את הדשא הסינטטי, בעזרתו של בעל מקצוע, או באופן עצמאי, בכל מקום ועל כל סוג משטח, ותוכלו אף לבקש להוסיף תחתיו משטחי בטיחות במקרה הצורך. היתרון של דשא סינטטי הוא שנוכל להתקין אותו לא רק בגינה, אלא גם במרפסת בדירה בקומה גבוהה, או במשרד, ואפילו בתוך הבית, בחדר הילדים או אפילו כפינה נעימה לחיית המחמד.

דשא סינטטי בחיפה

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page