fbpx

דשא סינטטי בנתניה

יחד עם יופיו של הדשא הרגיל באים גם חסרונות לא מבוטלים. לכן אין זה פלא כי אנשים רבים בישראל בוחרים בתחליף בדמות דשא סינטטי.

כיום עם יכולות הייצור וההתקנה המתקדמות, ניתן להגיע לתוצאות מספקות ביותר גם עם הדשא הסינטטי.

ניתן למצוא את פריסתו של הדשא הסינטטי כמעט בכל מקום – החל מגינות ומרפסות, וכלה בגינות, מתקנים ציבוריים ומגרשי ספורט. דשא סינטטי בנתניה הפך לנפוץ כמו בכל מדינת ישראל, עקב היתרונות הרבים הטמונים בו.

היתרונות של דשא סינטטי בנתניה  

לדשא הסינטטי ישנם יתרונות רבים. אחת מהעלויות הכרוכות והמשמעותיות בגידול דשא רגיל טמון בהשקיה. לכן אפשר לומר שלדשא הסינטטי יתרון משמעותי בעצם החיסכון בעלויות ההשקיה לעומת הדשא הרגיל.

אין זה סוד כי מדינת ישראל היא מדינה שלא בורכה בגשמים רבים, ולכן עלויות גידול הדשא בישראל עשויות להיות משמעותיות יותר.

אולם גם בתוך מדינת ישראל ישנם אזורים גשומים יותר ופחות, כאשר אפשר לומר שנתניה לא נחשבת לאזור גשום במיוחד. לכן החיסכון בעלויות בא עוד יותר לידי ביטוי בבחירת דשא סינטטי בנתניה.

יתרון כלכלי נוסף שמקנה דשא סינטטי בנתניה בפרט ואולי אף בכלל, הוא החיסכון בעלויות הטיפוח. בעוד שגידול דשא רגיל מצריך מעבר להשקיה עבודות טיפוח כגון גיזום, ואף רכישת כלים מתאימים לכך – דשא סינטטי לא זקוק לכך.

יתרונות נוספים לדשא הסינטטי

התאמה לאלרגנים: ישנם אנשים הסובלים מאלרגיה עקב חשיפה לדשא רגיל, דשא סינטטי עשוי להיות פתרון טוב לכך.

דשא במהירות: דשא סינטטי ניתן להתקין במהירות, בעוד שגידול דשא רגיל עשוי לקחת זמן רב.

חיסכון בזמן: גידול דשא רגיל צורך זמן בעוד שדשא סינטטי לא צורך זמן.

דשא בכל ימות השנה: דשא רגיל עשוי לסבול מקרחות, עשבים שוטים ובכלל נתון להשפעת מזג האוויר. דשא סינטטי נשאר אחיד במראהו וצבעו, וכך אפשר להנות מצבע ירוק במשך כל ימות השנה.

איך בוחרים דשא סינטטי?

כמו בכל מוצר, ישנם סוגים ומאפיינים רבים לדשא הסינטטי. בכדי לעשות את הבחירה הנכונה והמושכלת, מומלץ להבין איך כדאי לבחור דשא סינטטי.

השימוש המיועד: כיום לדשא הסינטטי ישנם שימושים רבים כגון מרפסות, גינות פרטיות וציבוריות, ספורט ועוד. סוג הדשא וטיבו מותאם לשימוש המיועד, ולכן, טרם בחירת הדשא הסינטטי מומלץ להגדיר מהו הצורך הספציפי בדשא.

צפיפות הדשא הסינטטי: ככלל אצבע אפשר לומר שבכדי שהדשא הסינטטי יהיה עמיד לאורך זמן, מומלץ לבחור בדשא סינטטי בעל צפיפות גדולה יותר. אם הדשא הסינטטי מיועד לשימוש משמועתי עם דריכות מרובות כדאי לשקול דשא בעל צפיפות מרבית.

גובה הסיבים: ישנם גבהים שונים לדשא הסינטטי, גובה הסיב עשוי להשפיע הן על מראה הדשא הסינטטי והן על עמידותו לאורך זמן.

מבחינת מראה אפשר לומר שבדרך כלל כאשר הדשא הסינטטי גבוה יותר, יש בו רכות משמעותית יותר, והמראה שלו דומה יותר לדשא רגיל וטבעי. מבחינת עמידות אפשר לומר שדשא סינטטי גבוה, יהיה בעל עמידות גבוהה יותר מאשר דשא נמוך וקצר.

בדרך כלל דשא גבוה יהיה יקר יותר, ולכן אם יש התבלטות בין גובה הדשא לבין מידת הצפיפות, לצפיפות הדשא הסינטטי יש השפעה משמעותית יותר על שרידות הדשא.

אחריות: כמו לכל מוצר גם לדשא סינטטי יש אחריות. יחד עם זאת כדאי לבדוק מה כוללת האחריות, האם מסתתרות אותיות קטנות ומה משך האחריות.

מחיר: כשקונים דשא סינטטי בנתניה כדאי מאוד להשוות מחירים. פעמים רבות ישנם מתווכים שככל הנראה יגזרו קופון וייקרו את המחיר, ולכן כדאי לקנות בשיטת "מהיבואן לצרכן".

ראו מדריך להתקנת דשא סינטטי

דשא סינטטי בנתניה

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page