fbpx

דשא סינטטי בראשון לציון

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר דירות עירוניות שמשתמשות בדשא סינטטי בחצרים של דירות קרקע, מרפסות של דירות ובשלל תצורות אחרות. גם על ראשון לציון לא פסחה התופעה והעיר התקשטה עם הזמן ביותר ויותר דשא סינטטי. כדי להבין למה יותר ויותר אנשים משתמשים בדשא סינטטי בראשון לציון, מה היתרונות של דשא סינטטי ואיך ניתן להשתמש בו, סיכמנו לכם כאן את כל המידע ההכרחי למי שמעוניין להתקין דשא סינטטי בראשון לציון.

מה היתרונות של דשא סינטטי על דשא רגיל

בייחוד באזורים אורבניים, הייתרון של דשא סינטטי על דשא רגיל הוא באסתטיקה. כבר מזמן שהדשא הסינטטי אינו תחליף לדשא רגיל אלא עומד בפניי עצמו. בעוד דשא רגיל עשוי גם הוא להראות טוב כאשר מושקע בו מאמץ, לדשא הסינטטי מראה יוקרתי אשר לא דורש כל השקעה על מנת להשיגו ולשמרו.

כמו כן, הדשא הסינטטי עמיד בהרבה מהדשא הרגיל. לכן כאשר משתמשים בו במשטחים אשר הדריכה בהם היא יומיומית (כמו בחצר או במרפסת), עדיף יהיה להשתמש בדשא סינטטי שישמור על האסתטיות לאורך זמן.

יתרון נוסף לדשא הסינטטי הוא שהוא אינו דורש מאמץ או השקעה בטיפול בו. בעזרת הדשא הסינטטי אפשר להנות מחצר או מרפסת ירוקה ללא הכנסת טיפול אינטנסיבי בצמחים כחלק משגרת היום יום. למעשה לאחר התקנתו של הדשא הסינטטי הוא אינו זקוק לטיפול כלל, והמראה הייחודי שלו נשמר באיכות גבוהה לאורך זמן.

איזה סוג של דשא סינטטי עדיף?

ישנם סוגים רבים ושונים של דשא סינטטי מהם ניתן לבחור כאשר מתקינים דשא סינטטי בראשון לציון. קשה לומר שיש סוג "עדיף" באופן אבסולוטי, אבל כן ניתן להתאים את סוג הדשא הנבחר לצרכים האישיים של כל אחד. למשל במידה ומדובר בדשא סינטטי לטווח קצר ייתכן ושווה יהיה לקחת דגם "שרי" בעל מחיר נמוך יחסית לדגמים האחרים, ומאפשר להקנות מראה יוקרתי גם לאירועים חד פעמיים, הפקות, תצוגות ועוד.

לעומת זאת, במידה ומדובר בדשא אשר אמור לשמש באופן קבוע כדאי לבחור בדגמים אחרים. הסוגים השונים הקיימים של דשא סינטטי הם בעלי אופי שונה אחד מהשני, ולכן כדאי להתאים את הדגם שבוחרים לסגנון המשטח שבו הדשא עתיד להיות מותקן. כך למשל אם מתקינים דשא סינטטי בראשון לציון, אשר מאופיינת ביופי אורבני, כדאי יהיה לבחור דגמים אשר יתאימו ליופי האורבני של העיר.

חשוב לציין שדשא סינטטי לא חייב להיות ירוק וקיימים דגמים של דשא סינטטי בצבעים שונים כדוגמת כחול, טורקיז, סגול ואדום. בעזרת דגמים אלה ניתן לשמור על היופי המצוי בדשא סינטטי לצד בחירות עיצוביות שלא מסתכמות במראה הירוק והטבעי.

מה המחירים של דשא סינטטי?

דשא סינטטי הוא פתרון עיצובי אשר ידוע במחיריו הנוחים ביחס לפתרונות עיצוביים אחרים. המחיר של דשא סינטטי עשוי להשתנות בהתאם לדגם הדשא הסינטטי שבו משתמשים, ובהתאם למידות שבהם משתמשים.

למשל דגם "שרי" אשר הוזכר גם קודם כדגם אשר משתמשים בו לרוב לאירועים חד פעמיים יעלה בסביבות 15 שקלים לגליל סגור של דשא סינטטי. לעומת זאת דגמים יותר מפוארים עשויים להגיע עד למחירים של 75 לגליל סגור. כדאי לדעת שהמחירים עשויים להיות מעט גבוהים יותר כאשר קונים לפי מידה, ולכן קנייה של גליל סגור עשויה לחסוך עלויות.

לסיכום, כאשר קונים דשא סינטטי בראשון לציון, ובכלל בארץ, כדאי לחשוב מה השיקולים הרלוונטיים מבחינת אופי המשטח, מחיר ואיכות, ולאחר מכן למצוא את הדגם שאידיאלי עבור כל אחד.

דשא סינטטי בראשון לציון

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page