fbpx

דשא סינטטי בתל אביב

מתכננים את בית החלומות שלכם בתל אביב, ורוצים להתהדר גם בגינה מושקעת וירוקה? אולי אתם אדריכלי נוף שרוצים לבדוק אפשרויות לקראת פרויקט חדש, או שאתם מעוניינים דווקא להוסיף פיסה ירוקה ומלבלבת אל בית העסק התל אביבי שלכם? לא משנה מה הסיבה שהגעתם הנה אל שירת העשבים, אנחנו כאן עם המדריך השלם עבור דשא סינטטי בתל אביב, וכל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים או מתקינים דשא סינטטי.

אז למה בעצם כדאי לי להתקין דשא סינטטי?

לדשא סינטטי יש יתרונות רבים מאוד, שהופכים את הבחירה בו לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. ראשית כל, מדובר בפתרון זול יחסית שהתקנתו מהירה, לא מלכלכת, ולא יקרה – במיוחד כאשר משווים את הדשא הסינטטי לדשא אמיתי, אשר מלכלך יותר, מסובך יותר, וכמובן דורש יותר תחזוקה וטיפול מה שהופך אותו לאפשרות היקרה יותר בטווח הארוך.
בנוסף לכך, חשוב לציין יתרון נוסף – הדשא הסינטטי שמוצע בשוק בימינו אנו, הוא ברמת ריאליסטיות גבוהה במיוחד, ובאיכות שפעם ניתן היה רק לחלום עליה. אם בעבר היו מרבדי דשא סינטטי דוקרים, מציקים לישיבה ומתועשים למראה, היום מדובר בתמונה אחרת לגמרי: סיבים שארוגים בצפיפות, שילוב של מספר גווני ירוק, וחומרים איכותיים ונעימים למגע הפכו את הדשא הסינטטי לבחירה האסתטית והמועדפת ביותר.

דשא סינטטי בתל אביב

היכן תוכלו למצוא דשא סינטטי בתל אביב? התשובה היא כמעט בכל פינה: גינות וגני ילדים, פינות משחק, חצרות של מסעדות ובתי עסק, פינות עישון, פארקים ציבוריים, וכמובן גינות או מרפסות פרטיות.
בתל אביב, יותר מבכל עיר אחרת, חשובים המראה הירוק והאקולוגי, וההימצאות של מרחב חיצוני נעים לשהות בו. לא משנה אם אתם מתעניינים בדשא סינטטי עבור הגינה הפרטית שלכם, או דווקא עבור בית העסק שלכם, אין ספק שהתקנת דשא סינטטי בתל אביב היא הכרחית על מנת ליצור תחושה של ביתיות ושל טבע נעים ומזמין, גם בלב העיר שלא עוצרת לעולם. הפיסה הקטנה הזו של ירוק בעיניים, תוכל לשנות באופן משמעותי את התחושה שלכם כאשר תצעדו לתוכה, ותוכלו לחוש רעננים ומלאי חיים מחדש.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים דשא סינטטי בתל אביב?

אז החלטתם שאתם רוצים לרכוש דשא סינטטי עבור הפרויקט שלכם בתל אביב – מצוין! אבל, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שרצים אל החנות הקרובה ביותר. ראשית, חשוב לבצע את הקנייה שלכם מבית עסק מקצועי ואמין, אשר מתמחה בתחום, ויוכל לספק לכם את כל ההסברים הנדרשים על מנת שהתקנת הדשא תעבור בהצלחה. שנית, חשוב מאוד להתאים את הדשא הסינטטי שאתם בוחרים לסוג השימוש שאליו אתם מכוונים: דשא סינטטי אשר יותקן בגינה ציבורית או בפארק, למשל, צריך להיות עמיד לאורך זמן, בעוד שדשא עבור הגינה הפרטית שלכם אולי יחווה שימוש פחות אינטנסיבי, ולכן אולי תעדיפו לבחור בסוג עדין אך רך ונעים יותר.

 

האם אפשר להתקין דשא סינטטי לבד?

כן! אפשר להתקין דשא סינטטי לבד, ולמעשה, זה אפילו רצוי – כל משווק ומוכר של דשא סינטטי אשר מכבד את עצמו, יסביר לכם מתוך המקצועיות והניסיון שלו איך מתקינים את הדשא הסינטטי, כולל הוראות לגבי שמירה על איכות הדשא במשך שנים ארוכות, הנחיות ניקוי של הדשא הסינטטי, וכדומה. לא מדובר בתהליך מסובך, ואם תקפידו לרכוש את הדשא הסינטטי שלכם ממקום אמין ומיומן, תוכלו להנות מהמראה המרשים של הדשא הסינטטי שלכם במהירות וללא יותר מדי מאמץ.

דשא סינטטי בתל אביב

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page