fbpx

סוגי דשא סינטטי: מדריך מעשי לבחירה בין הדגמים

בעשור האחרון, חל שינוי משמעותי בתפיסת הגינון המודרני. בעלי בתים רבים מגלים כי דשא טבעי, על אף יופיו, טומן בחובו אתגרים לא מבוטלים. צריכת המים הגבוהה, הפוטנציאל למשיכת מזיקים וחרקים, ועלויות התחזוקה המשמעותיות הפכו את הדשא הטבעי לאופציה פחות אטרקטיבית. כפתרון אידיאלי, הדשא הסינטטי מציע אלטרנטיבה מרשימה ויעילה. קיימים מגוון סוגי דשא סינטטי המספקים מראה ירוק ורענן לאורך כל השנה, תוך חיסכון ניכר במשאבים ובזמן. אנו מתמחים בהתאמת הדגם המושלם לצרכיכם הייחודיים, ומבטיחים לכם חצר מטופחת ומזמינה ללא הטרחה הכרוכה בטיפול בדשא טבעי.

סוגי דשא סינטטי

כאשר מדברים על דשא סינטטי, חשוב להבין שלא מדובר על מוצר אחד. בשוק קיימים סוגי דשא סינטטי רבים, ולפני שאתם בוחרים כדאי להכיר את המרכזיים שבהם. הבנת המאפיינים הייחודיים של כל סוג תסייע לכם לקבל החלטה מושכלת המתאימה לצרכיכם.

מה ההבדלים בין סוגי הדשא?

סוגי דשא סינטטי נבדלים זה מזה במספר פרמטרים, כאשר לכל פרמטר יש השלכה על הדשא עצמו. מה שאתם צריכים לעשות זה להבין את הבדלים בין הסוגים, להגדיר מה חשוב לכם שיהיה בדשא ולפי זה לבחור את הדשא שהכי מתאים לצרכים שלכם.

  • צפיפות הסיבים: הנתון החשוב ביותר בדשא סינטטי הוא הצפיפות של סיבי הדשא. דשא צפוף יותר אומר שבכל מרבד כמות הסיבים תהיה גדולה יותר. דשא צפוף הוא נוח יותר למשחק, וגם לאחר זמן רב המראה שלו עדיין יישמר כיון שהסיבים שייתלשו פחות יראו לעין. מנגד, משטחים שבהם הדשא דליל מלכתחילה עלולים תוך זמן קצר להיות עם קרחות.
  • סוג הסיבים: עוד נתון שמשפיע על הדשא הוא סוג הסיבים. ישנם סיבים קצרים שפחות נעימים למגע, ומיועדים בעיקר למקרים שבהם הדשא הוא רק לצורכי נראות. מנגד, במקומות שבהם הדשא מיועד למשחק כמו בחצרות של בתים מומלץ לבחור בסיבים עבים וגבוהים יותר.
  • גוון הדשא: לנתון הזה אין השפעה כמובן על איכות הדשא, אולם אם אתם שמים את הדשא בעיקר עבור מטרות אסתטיות, לגוון שלו יש משמעות רבה. מלבד גווני ירוק רגילים שנועדו לחקות דשא אמיתי, כיום ניתן למצוא דשא סינטטי בצבעים אחרים לגמרי שיוצרים מראה מפתיע יותר.
  • משקל המרבד: כאמור, דשא סינטטי מגיע בצורה של מרבדים שיחד יוצרים עבורכם משטח דשא שלם. למשקל המרבדים יש השפעה על איכות המשטח כיון שככל שהמרבד כבד יותר, כך הדשא יהיה מונח בצורה יציבה יותר במקום. אפשר כמובן להתגבר על העובדה שהמרבד קל מידי, אולם תמיד עדיף שהמשקל של המרבד יגיע מהדשא עצמו ולא מגורמים חיצוניים.
  • שיטת הייצור: בשיטת הייצור הכוונה שלנו היא בעיקר לדרך שבה נוצרו מרבדי הדשא. כאן השאלות החשובות הן מה החומר ממנו המרבד עשוי וכמובן מהי הדרך שבה חיברו את הדשא למרבד. שני הנתונים הללו ישפיעו על איכותו של משטח הדשא.
  • אחריות: כמו כל מוצר שאתם קונים, גם דשא סינטטי יכול להגיע עם אחריות. האחריות היא על פגמים בייצור שלו כמובן, ולא על נזקים שיכולים להיגרם כתוצאה משימוש לא נכון בדשא. ככל שהדשא שתבחרו יהיה איכותי יותר, כך סביר להניח שתקבלו אחריות מקיפה יותר על הדשא. אם הנקודה הזו חשובה לכם, כדאי לבדוק אותה עוד לפני הקנייה של הדשא.

סוגי דשא סינטטי מומלצים

כיבואנית מובילה של דשא סינטטי, "שירת העשבים" מציעה מבחר עשיר של סוגי דשא סינטטי באתר. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון דגמים איכותיים, המותאמים לצרכים שונים ולמגוון שימושים. דגם קולסאום הוא דשא כהה המתאים לצרכי משחק, עם צפיפות גבוהה וגובה יחסית גדול, המצטיין בעמידות מרשימה. למי שמחפש פתרון חסכוני ומתעניין במחיר דשא סינטטי נמוך, דגם שרי מוצע במחיר אטרקטיבי של 15 ₪ בלבד למטר רבוע – אידיאלי כפתרון זמני או לתקציב מוגבל. לבתים פרטיים ואזורי משחק, דגם טרויה מציע שילוב מנצח של צפיפות רבה, גוון כהה וגובה דשא מרשים, המעניק מראה טבעי ותחושה נעימה. כל דגם מגיע עם מחיר המשקף את איכותו וייעודו הספציפי.

שירת העשבים – דשא סינטטי איכותי

כפי שהבנתם, יש כיום סוגי דשא סינטטי רבים באיכות שונה אולם הדבר החשוב ביותר הוא מי שיקים עבורכם את משטח הדשא. שירת העשבים, יבואנית מובילה של דשא סינטטי ומוצרי גן איכותיים, מציעה לכם חוויית גינון מושלמת. אנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך, החל מבחירת הדשא המתאים ביותר לצרכיכם ועד להתקנת דשא סינטטי מקצועית בחצר ביתכם, ליצירת מרחב ירוק ומזמין ללא מאמץ. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להנות מדשא איכותי זה פשוט ליצור קשר עם החברה בטלפון מספר 077-9995-064, והם כבר ידאגו לכם לדשא מפנק.

דרג עמוד זה post
סוגי דשא סינטטי

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות