fbpx

דשא סינטטי שירת העשבים

הכל לגינה במקום אחד

ברוכים הבאים אל שירת העשבים, יבואני דשא סינטטי ומוצרי גן. אצלנו תוכלו למצוא את כל הפתרונות לגינה ולחצר, בין אם מדובר בגינה או במרפסת פרטית ועד לפרויקטים גדולים, הצוות המסור והמקצועי שלנו ידע להתאים עבורכם, את המוצרים האיכותיים והמתאימים ביותר עבור הצרכים והתקציב שלכם. אנו מזמינים אתכם לטייל באתר ולהתרשם מהמגוון הנרחב.

דשא סינטטי איכותי – מהיבואן לצרכן

דשא סינטטי איכותי קונים רק בשירת העשבים. אצלנו האיכות הגבוהה ביותר – הדגמים רבים – והמחירים? מהיבואן לצרכן, אם אתם מחפשים דשא איכותי? הגעתם למקום הנכון.

דשא סינטטי דגם קולסאום דשא קולסאום

דגם “קולסאום” בעל צבע ירוק כהה ודומיננטי הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות עם שימוש מסיבי. גובה המרבד 38 מ”מ, צפיפות של 16800 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 37 ₪
לפי מידה 40 ₪

דגם “טרויה” בעל צבע ירוק כהה ודומיננטי הדגם מתאים לגינות פרטיות וציבוריות , פארקים , גני אירועים , מרפסות , חצרות גג צימרים ועוד גובה המרבד 45 מ”מ, צפיפות של 22000 תפרים למ”ר.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 57 ₪
לפי מידה 60 ₪
דשא סינטטי דשא אוסקר

דגם “אוסקר” בעל סיב סופר פייבר איכותי ורך מאוד למגע.הדגם מותאם לגינות יוקרה, גני אירועים ולאנשים שלא מתפשרים..
גובה המרבד 45 מ”מ, צפיפות של 18900 תפרים למ”ר.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 62 ₪
לפי מידה 65 ₪
דשא סינטטי דגם נפוליאון דשא נפוליאון

דגם “נפוליאון” ממשפחת הקיסרים של פשוט ירוק הדגם הנמכר ביותר בישראל כבר 7 שנים. מצטיין באיכות סיב גבוהה, ובצבע טבעי ומרענן.גובה המרבד 42 מ”מ, בעל מרקם קטיפתי, עדין ורך מאוד למגע

מחיר למ"ר
בגליל סגור 60 ₪
לפי מידה 64 ₪
דשא סינטטי מחיר דשא סינטטי דגם פרתנון

דגם “פרתנון” יוקרתי ואיכותי במיוחד, גמיש ורך מאד למגע.
הדגם מתאים לגינות פרטיות וציבוריות , פארקים , גני אירועים , מרפסות , חצרות גג צימרים ועוד

מחיר למ"ר
בגליל סגור 59 ₪
לפי מידה 62 ₪
דשא אוורסט סוגי דשא סינטטי

דגם “אוורסט”  של חברת פשוט ירוק הדגם המפואר ביותר בארץ הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, מתחמי אירוח. וגינות פאר. גובה המרבד 47 מ”מ, צפיפות של 21000 תפרים למ”ר. 

מחיר למ"ר
בגליל סגור 72 ₪
לפי מידה 75 ₪
דשא סינטטי צבעוני אדום דשא סינטטי צבעוני טורקיז

חשבתם שצבע הדשא חייב להיות רק ירוק?
תרצו לצאת מהקופסא ולשלב גוונים מלאי חיים ומפתיעים? קיים בצבעים שונים ומגוונים: כחול, אדום, סגול, טורקיז.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 75 ₪
לפי מידה 78 ₪
דשא סינטטי דגם שרי לאורך דשא סינטטי דגם שרי לאורך

דגם זה הינו מיועד בעיקר לאירועים חד פעמיים, לתצוגות, ולפתרונות עיצוביים לטווח קצר.

שימו לב דגם “שרי” אינו נמכר בחיתוך לפי מידה!

מחיר למ"ר
בגליל סגור 15 ₪
דגם ריו פרונט דשא סינטטי דגם ריו לאורך

דגם “ריו” בעל צבע ירוק בוהק
הדגם מתאים לשימוש  בשטחים גדולים, צימרים, ומקומות עם תחלופה גבוהה.גובה המרבד 25 מ”מ, צפיפות של 15800 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 30 ₪
לפי מידה 33 ₪
דגם ולנסיה דגם ולנסיה

דגם “ולנסיה” בעל מרקם קטיפתי
הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות. גובה המרבד 40 מ”מ, צפיפות של 13950 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 35 ₪
לפי מידה 38 ₪
דשא סינטטי בחולון דגם קראון לאורך

“קראון / Crown” בעל צבע ירוק דומיננטי הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות עם שימוש מסיבי. גובה המרבד 40 מ”מ, צפיפות של 13950 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 35 ₪
לפי מידה 38 ₪
דגם פריז דגם פריז לאורך

דגם “פריז” הדגם הצפוף ביותר בקטגוריה ובעל הגוון הטבעי ביותר. הדגם הנמכר ביותר בישראל כבר 5 שנים. מצטיין בצפיפות סיבים גבוהה, ובצבע טבעי ומרענן. גובה המרבד 38 מ”מ, בעל מרקם נעים ורך למגע.

מחיר למ"ר
בגליל סגור 39 ₪
לפי מידה 42 ₪

למה לבחור בשירת העשבים

אם אתם מתכננים פרויקט קטן או גדול הכולל בתוכו דשא סינטטי הגעתם למקום הנכון. שירת העשבים הינו עסק אשר נותן פתרונות כללים לעיצוב הגינה, אנו שמים דגש על איכות המוצרים תוך מתן שירות אדיב ושמירה על מחירים אטרקטיביים ותחרותיים. כיבואנים אשר מייצרים דשא סינטטי במפעלים המתמחים והמתקדמים ביותר בעולם, אנו שמים דגש על מראה טבעי ומגע רך ונגעים שישמר לאורך שנים רבות.

נגן וידאו

מספרים עלינו ברשת

[trustindex data-widget-id=207539f284d1534b01766460347]

העשירו את הידע שלכם
כל מה שרציתם לשאול על דשא סינטטי

דשא סינטטי טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות לעומת דשא טבעי.

  • תחזוקה קלה – בעוד שדשא טבעי דורש השקיה קבועה, כיסוח, דישון וניכוש תכוף של עשבים, הדשא הסינטטי חוסך מכם כל טרחה ומאמץ.
  • עמידות ואסתטיקה – הדשא הסינטטי נשאר שופע וירוק לאורך כל השנה, ללא תלות בתנאי מזג האוויר ובפעילויות השונות המתבצעות עליו.
  • קיימות וסביבה – הוא אינו מצריך שימוש בחומרי הדברה, בקוטלי עשבים או בדשנים שעלולים להיות בעלי השפעות סביבתיות מזיקות. יתר על כן, הוא אינו דורש השקיה סדירה, ועל כן מאפשר חיסכון משמעותי במים.
  • רב גוניות – הוא פתרון נהדר למגוון רחב של שימושים, החל ממדשאות בבתי מגורים ובמרפסות, דרך גינות ומגרשי ספורט וכלה באזורים מסחריים.

על פי רוב, דשא איכותי ניחן בתוחלת חיים משמעותית, אשר נעה בין 10 ל-15 שנים. משך הזמן המדויק תלוי במספר גורמים קריטיים לרבות איכות החומרים, רמת השימוש והיקף התחזוקה.

  • איכות החומרים – דשא סינטטי יוקרתי מבית היוצר של שירת העשבים עשוי מסיבים גמישים ונעימים למגע, העמידים מפני דהייה והתכלות כתוצאה מחשיפה לשמש.
  • רמת שימוש אם התנועה על גבי הדשא הסינטטי היא רבה, כגון במגרשי ספורט או במגרשי משחקים, הדשא עשוי לחוות בלאי רב יותר, מה שעלול להפחית במעט את תוחלת החיים שלו. עם זאת, גם בסביבות כאלו דשא איכותי יכול להחזיק מעמד למעלה מעשור עם תחזוקה נכונה.
  • היקף התחזוקה – תחזוקה שוטפת ממלאת תפקיד מכריע בהארכת תוחלת החיים של דשא סינטטי. תחזוקה ראויה כוללת שטיפה, הסרת פסולת והבטחת ניקוז תקין.

ביחס לדשא טבעי, דשא סינטטי כמעט ואינו מצריך תחזוקה שוטפת. יחד עם זאת, תוכלו לנקוט במספר צעדים קטנים על מנת להבטיח שהדשא שלכם ימשיך להיראות במיטבו לאורך זמן:

  • הסרת פסולת – יש להסיר עלים, זרדים ולכלוכים כדי למנוע הצטברות של גורמים זרים על הדשא. למטרה זו ניתן להשתמש במפוח עלים או במגרפת גומי / פלסטיק ייעודית.
  • שטיפה – שטיפת הדשא עוזרת להסיר אבק ולכלוך שעלולים להצטבר על פני השטח. אם יש בבעלותכם חיות מחמד, יש לשטוף בתדירות גבוהה יותר כדי להימנע מריחות רעים. ניתן לשלב בשטיפה חומרי ניקוי מחטים.
  • הרחקת חומרים צורבים – השתדלו להרחיק סיגריות, נרגילות או גחלים מהדשא הסינטטי. אמנם דשאים סינטטיים איכותיים מכילים מעכבי בעירה, אך היחשפות לחומרים כאלו עלולה לגרום להמסה של הסיבים.

המחיר הממוצע למ"ר עשוי להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות איכות הדשא, גובה הסיבים וצפיפותם ומורכבות ההתקנה. ככלל, המחירים נעים בין 100 ל-240 ₪ למ"ר.

  • איכות הדשא – דשא  איכותי, העשוי מחומרי פרימיום, עתיד לעלות יותר מדשא רגיל. חומרים איכותיים מאפשרים לדשא להיראות טבעי יותר והם נהנים מעמידות גבוהה יותר לבלאי ולקרינת UV.
  • גובה הסיבים וצפיפותם – דשא סינטטי מגיע בגבהים ובצפיפות שונים. דשא גבוה וצפוף יותר מספק מראה שופע וטבעי יותר, ועל כן ייטה להיות יקר יותר.
  • מורכבות ההתקנה – עלויות ההתקנה עשויות להשתנות בהתאם למורכבות הפרויקט ולגודל השטח. שימו לב, התקנה ישירה על אדמה תהיה יקרה יותר מהתקנה על גבי משטחי בטון, שכן היא מצריכה עבודות ריסוס, ניקוי ופינוי מקדימות.

בהחלט! דשא איכותי מתאים גם לאזורים עם אקלים חם, ויכול להתמודד בהצלחה עם תנאי מזג אוויר קשים. על מנת להבטיח התאמה אופטימלית, הקפידו לבחור במוצרי דשא המכילים מגני  UV- כך, תוכלו ליהנות מדשא העמיד בפני דהייה והתכלות כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש חזקה.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי דשא סינטטי (בייחוד כזה כהה) יכול להתחמם יותר מדשא טבעי כאשר הוא נחשף לאור שמש ישיר. על מנת להימנע מהתחממות יתר שכזו, שימו לב כי אתם מצטיידים במוצרי דשא עם טכנולוגיות קירור ייעודיות, כמו מעכבי UV ופיגמנטים צבעוניים מחזירי חום. טכנולוגיות קירור חדשניות מפחיתות את ספיגת החום על פני השטח, ושומרות על טמפרטורה סבירה של סיבי הדשא. כמו כן, בימים חמים במיוחד, ניתן להתיז על הדשא מים קרירים באמצעות צינור.

למרות שאין כל מניעה להתקין דשא סינטטי באופן עצמאי, מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה על מנת להבטיח תוצאות מיטביות. הנה כמה יתרונות הטמונים בהתקנה מקצועית:

  • הכנת השטח – מתקין מקצועי יכין את הקרקע כראוי לקראת ההתקנה. הוא יסלק צמחייה קיימת, יבצע ריסוס של העשבים, יישר את פני השטח ויתקין שכבת בסיס להבטחת ניקוז ויציבות נאותים.
  • התקנה נכונה – מתקין מקצועי יודע כיצד לפרוש ולמתוח את הדשא הסינטטי בתוך שטח נתון. הוא מבטיח שהתפרים יהיו מחוברים כראוי, שהקצוות ייגזמו כהלכה ושהדשא יונח בצורה אחידה, ללא קמטוטים.
  • קיבוע – מתקין מקצועי מקפיד לקבע את הדשא לקרקע באמצעות יתדות או מסמרים שאינם מחלידים.
  • הברשה – בסוף ההתקנה, מתקין מקצועי יבריש את הסיבים על מנת להעניק לדשא מראה אסתטי וטבעי.

דשא סינטטי זמין בגבהים שונים, בדרך כלל בין 20 מ"מ ל-50 מ"מ. בחירת הגובה תלויה בשימוש המיועד ובהעדפה האסתטית שלכם.

  • 20 מ"מ עד 30 מ"מ – גבהים קצרים יותר של דשא משמשים בדרך כלל למטרות דקורטיביות, כגון סביב בריכות או בשבילי כניסה.
  • 30 מ"מ עד 40 מ"מ – גבהים בינוניים הם אידיאליים עבור מדשאות מגורים ואזורי משחק. גובה זה מספק מראה ותחושה טבעיים, ומציע איזון טוב בין רכות לעמידות.
  • 40 מ"מ עד 50 מ"מ – גבהים ארוכים יותר של דשא הם אופציה מועדפת עבור אזורים הדורשים מראה שופע ומלא, כגון אזורים מסחריים, מגרשי ספורט ואזורי משחק עתירי תנועה. הסיבים הארוכים מספקים מראה ריאליסטי ואותנטי יותר, ואף משמשים כשכבת ריפוד משמעותית.

כן, כמובן. דשא סינטטי נחשב לבטוח במיוחד הן עבור ילדים והן עבור חיות מחמד. הוא עשוי מחומרים לא רעילים שאינם משחררים כימיקלים מזיקים או מזהמים, מה שמבטיח סביבה בטוחה למשפחות ולחיות כאחד. בנוסף, דשא איכותי מתוכנן להיות רך ומרופד, מה שבתורו מפחית את הסיכון לפציעות.

בפרט, עבור ילדים, הוא מספק משטח נקי ואחיד למשחק, לבילוי ולריצה. הוא נקי מבוץ, לכלוך ואלרגנים הנפוצים בסביבות של דשא טבעי. כמו כן, הוא עמיד בפני מזיקים כמו קרציות ופרעושים, ומפחית את הסיכון לעקיצות.

עבור חיות מחמד, הוא מציע משטח עמיד וקל לניקוי. ניתן להסיר ממנו בקלות צואת בעלי חיים ושטיפה קלה שלו במים פושרים מונעת הצטברות של ריחות רעים ושל חיידקים.

תחזוקה שוטפת מסייעת לשמור על מראה דשא רענן ומאריכה את תוחלת חייו. איגדנו עבורכם מספר שלבים מרכזיים לניקוי ותחזוקה:

  • ניקוי פסולת – באמצעות מפוח עלים או מגרפה ייעודית, הסירו מהדשא הסינטטי עלים, זרדים וכל סוג של פסולת.
  • שטיפה – שטפו מדי פעם את הדשא במים כדי להסיר אבק ולכלוך. זהו צעד חשוב במיוחד באזורים עם מעוטי גשם. אם ברשותכם חיות מחמד, יש לשטוף את הדשא בתדירות גבוהה יותר כדי להימנע מריחות רעים. אם תרצו להבטיח ניקוי יסודי במיוחד, תוכלו להשתמש בחומרי חיטוי ייעודיים ואנטי בקטריאליים.
  • הרחקת חומרים מזיקים – הרחיקו מהדשא שלכם חומרי בעירה כמו בדלי סיגריות וגחלים. הם עלולים להמיס את סיבי הדשא.

כן. באופן עקרוני דשא סינטטי יכול להתחמם יותר מדשא טבעי כשהוא נחשף לאור שמש ישיר.

עם זאת, אל חשש. עליכם לדעת כי מוצרי דשא סינטטי רבים מכילים כיום טכנולוגיות קירור חדשניות אשר מסייעות להפחית את ספיגת החום על פני השטח. טכנולוגיות אלו כוללות סיבים מחזירי חום ומסנני UV יעילים במיוחד.

בנוסף, ישנם מספר אמצעים מעשיים שתוכל לנקוט כדי לקרר את הדשא בימים חמים:

  • השקיה – ריסוס הדשא במים בימים חמים יכול לעזור להפחית את טמפרטורת פני השטח.
  • צל – הצבת צילונים, שמשיות או פרגולות יכולה לסייע בהגנה על הדשא מאור שמש ישיר ולהפחית הצטברות חום.
  • צבע בהיר – בחירה בסיבי דשא בעלי פיגמנט בהיר עתידה להפחית את ספיגת החום.

כן, בהחלט קיימים סוגים שונים של דשא סינטטי, אשר נבדלים זה מזה במגוון מאפיינים ותכונות החל מגודל המשטח עצמו, עובי הדשא, אורכו, הצבע והגוון של הצבע הירוק אשר מרכיב את הדשא, רמת הצפיפות של הדשא, עד כמה הדשא רך או קשה ועוד ועוד. כל אלה, מאפשרים לנו בשירת העשבים לספק לכם דשא איכותי, אשר מספק מענה לאינספור צרכים ומקרים. כמו כן, מגוון הסוגים השונים וההבדלים ביניהם, מאפשרים לנו לדמות באופן כמעט מושלם את הדשא הסינטטי לדשא טבעי "אמיתי". כאשר ניגשים לבחירת דשא סינטטי, חשוב לאפיין ככל הניתן את הצורך שלכם בדשא זה, על מנת שנוכל לספק לכם את סוג הדשא האידיאלי עבור הצורך האישי שלכם.

התקנת דשא סינטטי היא אינה תהליך של יום אחד. תהליך ההתקנה כולו יכול לארוך כמה ימים, וזאת בשל תהליך המורכב מכמה שלבים. ראשית כל, נדרש להגיע למקום בו יש צורך בהתקנת הדשא על מנת לאפיין באופן מקצועי את הצורך, לקחת מידות, להבין מה העבודה דורשת וכדומה. לאחר מכן, נדרש לספק את יריעות הדשא הרצויות, כאשר לפני התקנתן יש לבצע הכנה של הקרקע כגון לשטח אותה, לפרוס יריעות שמונעות מצמחי פרא ובר לצוץ לפתע בדשא, לפזר חצץ לצורך קרקע רכב יותר מתחת לדשא ועוד. רק לאחר כל אלה, ניתן להתקין את הדשא עצמו, כאשר אורכו של תהליך זה משתנה כמובן בהתאם למקרה הספציפי. התקנת הדשא עצמו יכולה לערוך בין כ-4 שעות ליותר מיום עבודה שלם.

בהחלט כן! התקנת דשא סינטטי יכולה להתאים לכל צורך באשר הוא, כאשר הצורך בדשא טבעי לא יכול לבוא לידי ביטוי. ככלל, ניתן להתקין אותו בכל מקום שכן הסוגים השונים של הדשא יכולים להתאים לסיטואציות רבות כגון עמידה בתנאי מזג אוויר שונים, צורך בדשא רך ונעים, צורך אסתטי ועוד. בכלל זה, נכנס כמובן אחד השימושים הנפוצים ביותר בדשא סינטטי, והוא באזורים מוצלים. במקרים אלו, הדשא הסינטטי נשמר ועמיד לאורך זמן רב יותר, שכן הוא פחות חשוף לפגיעות השמש. כך או כך, כמו בכל מקרה אחר שהוא, מומלץ להתייעץ איתנו לפני ההתקנה, על מנת להבטיח שימוש אופטימלי בדשא לצורך הספציפי שלכם.

ירידה של גשם חושפת אותו לרטיבות שעלולה לפגוע בו. אם יש לכם דרך טובה לנקז את המים שיורדים על הדשא, עצם המגע שלו במים לא אמור לפגוע בו, במיוחד אם לא מדובר על דשא מהסוג הזול ביותר. הבעיה מתחילה כאשר אין לכם מערכת ניקוז טובה או שירד שלג על הדשא, מה שאומר שהוא יהיה חשוף לרטיבות לאורך זמן. כדי למנוע נזק לדשא מומלץ להסיר ממנו את השלג ולמצוא דרך למניעת הצטברות של מים בסביבת הדשא. ניתן גם לדאוג לכך שהמצע של הדשא יהיה כזה שמים יכולים לחדור אותו, מה שימנע הצטברות של נוזלים מכל סוג שהוא על גבי הדשא.

אם יש לכם דשא סינטטי, סביר להניח שהוא מקבל כתמים מידי פעם, וכדי לשמור על המראה שלו עליכם להסיר אותם. השיטה הטובה ביותר להסרת כתמים שגם עובדת בחלק ניכר מהמקרים היא פשוט להתיז מים בלחץ גבוה על הדשא. אם אין לכם צינור שעובד עם לחץ גבוה, תוכלו להשתמש בצינור גינה רגיל תוך כדי הפעלת לחץ בעת יציאת המים. את הניקוי צריך לעשות מיד כאשר הכתם נוצר כיון שככל שעובר הזמן יהיה לכם יותר קשה להסיר אותו. אם הכתם נותר על הדשא ללא שינוי, ניתן להשתמש בחומרים ייעודיים שנועדו להסרת כתמים מדשא סינטטי, אך כאן כבר לא בטוח שתוכלו להסיר את הכתמים מהדשא.

לרוב, אחריות על דשא סינטטי ניתנת לתקופה של כ-5 שנים, כאשר הטווח נע בין 3 ל8 שנים. חשוב לציין שהאחריות מתחלקת הרבה פעמים בין אחריות מוחלטת לטווח זמן קצר יותר, ואחריות חלקית נוספת שניתנת לטווח של עוד כמה שנים לאחר האחריות הכוללת. בדרך כלל באחריות הנוספת הזו יש כל מיני אותיות קטנות ותתי סעיפים שפוטרים את היצרן מלתת אחריות על הדשא הסינטטי במקרים שונים. המקצוענים של שירת העשבים המליצו לנו לשים לב שממלאים את תנאי האחריות כמו שצריך. למשל, הרבה פעמים ישנה השתקפות של זכוכית בדשא הסינטטי, מה שגורם לקרינה גבוהה של שמש ולדהייה חריגה בצבע. על דבר כזה סביר שלא תהיה אחריות.

המצב הסביבתי של כדור הארץ לא טוב, וזה ממש לא סוד. הרבה אנשים תוהים לעצמם האם דשא סינטטי יכול להיות טוב לסביבה? הרי הוא סינטטי. אבל התשובה המפתיעה היא שלרוב הוא ידידותי לסביבה יותר מדשא רגיל. דשא רגיל דורש השקיה מרובה, ומים הוא אחד המשאבים הכי חשובים שהכי חסרים לנו. חוץ מזה, דשא טבעי זקוק לטיפול בדשן, שהוא בעצם חומר רעיל שפוגע בסביבה, וכמובן שגם עבודת הכיסוח לא ממש תורמת. דשא סינטטי לעומת זאת חסכוני במים, לא דורש דשנים או טיפול בחומרי הדברה, ולא צריך לכסח אותו. כמובן שכדי להיות בטוחים שאנו שומרים על הסביבה, צריך לוודא שאנו בוחרים במשטח שאינו פולט חומרים רעילים.

מי שלא מכיר את תחום הדשא הסינטטי, עלול לחשוב שאין הבדל באיכות בין מותגים שונים של דשא סינטטי. התשובה מורכבת יותר. בסופו של דבר, התשובה לשאלה אם מותג כלשהוא איכותי היא: האם הוא משרת את המטרה שלכם.

הבדלים חשובים שמשפיעים על האיכות הם בגוון, בחומרים מהם עשוי הדשא, צפיפות הסיבים והגובה שלהם, עמידות הדשא והתחושה במגע.

האיכות תלויה בשימוש ובצורך שלכם בדשא סינטטי. האם אתם מתכוונים להתקין אותו בגינת הבית, באצטדיון, בחצר בית ספר או בגינה ציבורית? לאירוע חד פעמי או באופן קבוע ומתמשך? התשובה לשאלה הזו תקבע האם הדשא שבחרתם הוא איכותי או לא.

בחרתם מותג עם עמידות נמוכה וצבע ירוק רענן לגינה ציבורית? הוא לא איכותי. אך אם תתאימו אותו לאירוע חד פעמי כמו חתונה באולם אירועים, תגלו שמדובר במותג איכותי מאוד, המתאים לצרכים שלכם.

דשא סינטטי יכול להעלות את ערך הנכס. כל מי שיש חצר בבית עם דשא, יודע כמה קשה לתחזק אותה, לשמור על הרעננות של הדשא, להשקות ולגזום אותו באופן קבוע, כך שייראה מזמין. זה מצריך הרבה מאוד זמן, כסף ומשאבים כמו מים ודשן. זה נכון במיוחד במדינות עם אקלים חם, כמו ישראל.

בסופו של דבר, אנשים לא רוצים להשקיע זמן רב בטיפוח הגינה שלהם. הם כן רוצים את התוצר הסופי: גינה יפה, רעננה וירוקה, מלאה בדשא איכותי ונעים למגע.

דשא סינטטי דורש מעט מאוד תחזוקה. אין שימוש בדשן או במים, וצריך לטפל בו לעתים רחוקות כדי לשמר את המראה היפה והרענן שלו, ואת התחושה הנעימה של המגע שלו. לכן, הביקוש לנכס עם דשא סינטטי נוטה לעלות וכך גם ערכו.

דשא סינטטי בהחלט מתאים לשימוש סביב בריכות. יש לו כמה איכויות שהופכות אותו למשטח המתאים ביותר לשימוש סביב בריכות שחייה.

היתרון הגדול שלו הוא במניעת החלקה מסביב לבריכה. צריך לזכור שמשטחים הקרובים לבריכה נוטים להחליק בגלל המים המותזים לכל עבר. זה מסוכן גם לילדים שמשתוללים ונהנים מסביב לבריכה, וגם למבוגרים שעלולים לא לשים לב ולהחליק.

גם דשא טבעי מונע החלקה, אבל במידה פחותה. דשא סינטטי הותאם גם לצורך כך. הוא סופח כמות מאוד גדולה של מים, נותר יבש, וכך מונע החלקה בצורה אפקטיבית יותר. בנוסף, טיפוח של דשא טבעי מסביב לבריכה הוא אתגר גדול, ואף בלתי אפשרי. המבקרים הרבים מסביב לבריכה דורכים ללא הפסקה על המשטח ושוחקים אותו. בנוסף, השימוש בכלור ובחומרים כימיים אחרים בבריכה עלולים לצרוב את הדשא ולעכב את הצמיחה שלו. דשא סינטטי עמיד לחומרים אלה, ונותר רענן ויפה.