fbpx

כיצד בוחרים דשא סינטטי

כולנו אוהבים קצת ירוק בעיניים, אבל לא תמיד קל לטפל בצמחים ודשא. החיים יכולים להיות עמוסים והדרישות הן גבוהות, אבל למזלנו יש פתרון מדהים עבור כל מי שמעוניין בחצר אחורית מהממת- במינימום מאמץ. אנחנו מדברים כמובן על דשא סינטטי, אלטרנטיבה דלת תחזוקה וידידותית לסביבה שיכולה להוות פתרון מעולה במראה כמעט טבעי לחלוטין. אך לא כל מדשאה סינטטית היא כמו האחרת, וחשוב לבחור את האחת הנכונה עבורכם. אז כיצד בוחרים דשא סינטטי? המומחים של שירת העשבים ידריכו אתכם בתהליך חשוב זה.

כיצד בוחרים דשא סינטטי – הגדרת הצרכים והתקציב שלכם 

השלב הראשון שאנו ממליצים עליו בשירת העשבים, חברה לדשא סינטטי ומוצרי גינה נוספים, היא לשבת בינכם לבין עצמכם וביחד עם כל גורם רלוונטי אחר ולחשוב מהם הצרכים המדויקים שלכם ומה התקציב שאתם מעוניינים להשקיע לפרויקט. נסו לחשוב מה השימוש של השטח, מה הגודל הרצוי, איזה סוג של תנועה תהיה עליו וכדומה. דשא סינטטי יכול להגיע בטווחי מחירים שונים ועל כן חשוב שתהיה הגדרה ברורה של הצרכים והתקציב שלכם. כך תוכלו לצמצם את האפשרויות ולקבל החלטה מושכלת.

האיכות של הדשא

כשחושבים כיצד בוחרים דשא סינטטי, אין ספק שאחד הגורמים המשמעותיים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האיכות. חשוב לבחור בדשא סינטטי איכותי שעשוי מחומרים עמידים לאורך זמן שיכול לעמוד גם בתנאי מזג אוויר שונים, כלומר גם בגשם וגם בשמש ישירה- וזאת מבלי להיפגע ולדהות. הדשא גם חייב להרגיש ולהיראות כמו דשא אמיתי וטבעי, אחרת זה יהרוס את החוויה והאסתטיקה הכללית. חשוב שיהיה לו מרקם רך, עדין ומראה מציאותי ולא פלסטי מדי. אצלנו בשירת העשבים תוכלו למצוא בדיוק את סוג הדשא הזה, שיהפוך את הגינה שלכם למושלמת.

גובה וצפיפות של דשא

דבר נוסף שצריך לחשוב עליו הוא הגובה והצפיפות. אפשר למצוא דשא סינטטי נמוך וצפוף, שמתאים מאוד לאזורים בהם יש תנועה רבה או למגרשי משחקים. דשא בגובה בינוני יכול להתאים לחצר מגורים, גינות מסחריות ועוד, והוא מעולה בלספק איזון בין האסתטיקה שלו לבין העמידות. לבסוף תוכלו למצוא את הדשא הגבוה יותר, שיכול לייצר מראה יוקרתי ושופע ביותר אך הוא עמיד פחות. סוג זה מתאים מאוד למטרות דקורטיביות ופחות לאזורים בהם יש תנועה גבוהה.

צבע הדשא

אם אתם חושבים שהשאלה של כיצד בוחרים דשא סינטטי נעצרת בבחירת האיכות והגובה, תחשבו שוב. דשא סינטטי יכול להגיע בשלל גוונים שונים של ירוק, ואתם יכולים לבחור איזה מהם נכון עבורכם. נסו להתאים בין הגוון לבין הסביבה בה הדשא יוצב. אנחנו בשירת העשבים נוכל לעזור לכם בתהליך הבחירה וההתאמה.

דרישות תחזוקה

אחד היתרונות הגדולים של דשא סינטטי הוא העובדה שהוא דורש תחזוקה נמוכה במיוחד. כשאתם חושבים כיצד בוחרים דשא סינטטי כדאי גם לבדוק מהם צרכי התחזוקה של הסוג הספציפי שאתם בוחרים והאם זה מתאים לכם ולאורח חייכם. חלק מסוגי הדשא דורשים צחצוח אחת לתקופה לצורך שמירה על המראה שלהם, בעוד שסוגים אחרים עשויים להזדקק לצביעה או חומר משלים.

לסיכומו של דבר – כיצד בוחרים דשא סינטטי?

לסיכום, השאלה של כיצד בוחרים דשא סינטטי מורכבת ממספר גורמים שיש לקחת בחשבון, ביניהם הצרכים שלכם, גובה הדשא, האיכות ועוד. על ידי הערכה כל אלה תוכלו לבחור את הסוג והיצרן הנכונים בשבילכם ובשביל השטח החיצוני שלכם. אין ספק שדשא סינטטי יכול להפוך את הבית שלכם לחלל נעים יותר, ואנחנו בשירת העשבים אוהבים להיות חלק מהתהליך המרגש הזה.

דרג עמוד זה post
כיצד בוחרים דשא סינטטי

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות