fbpx

מדריך התקנת דשא סינטטי על ריצוף

להביא את הטבע אל העיר

בעולם המודרני כבר הופנמה העובדה שמרחבים ירוקים תורמים משמעותית לאיכות החיים, למרות זאת, בעיקר במרחב עירוני, דשא טבעי הוא לעיתים אופציה שאינה אפשרית או נוחה. במקרים כאלה התקנת דשא סינטתי על ריצוף היא פתרון אידיאלי שבכוחו להפיח חיים חדשים בגינה או במרפסת הביתית.

מה חשוב לבדוק לפני ההתקנה

התקנת דשא סינטטי על ריצוף היא פעולה מורכבת ולכן היא מצריכה הכנה מוקדמת של השטח לקראת התקנת הדשא. השלב הראשון של התקנת דשא סינטטי הוא ניקיון יסודי של השטח המרוצף שנועד למנוע הצטברויות של חול ואבק שעלולים לפגוע בהצמדת הדשא למשטח המרוצף ובישרותו. כמו כן, במידה ויש עשבים שוטים הצומחים בין המרצפות צריך להסיר גם אותם. בשלב הבא נדרש ליישר את המשטח ולוודא שאין בו סדקים ופגמים, ובשלב האחרון נוודא את פתח הניקוז של המים.

היות ודשא סינטטי הוא לרוב מוצר המונח בשטחים חיצוניים תחת כיפת השמים, משקעים שונים של גשם וטל מחלחלים מבעדו ועלולים לגרום להווצרות עובש תחת המשטח באופן שעלול לגרום לריח רע ובעיות תברואתיות. לכן וידוא של פתח הניקוז הוא חיוני להתקנה איכותית של הדשא הסינטטי בנוסף לשכבת הניקוז, עליה נרחיב בהמשך.

שלבי התקנת דשא סינטטי על ריצוף

על גבי הריצוף נניח יריעה אטומה שתהווה את שכבת הבסיס של הדשא. היריעה האטומה עוזרת לניקוז המשקעים וגם תמנע צמיחה של עשבים שוטים מבין אריחי הריצוף. על גביה נניח שכבת ניקוז המורכבת לרוב מחצץ דק המאפשר ניקוז מיטבי של המים לעבר פתח הניקוז.

שכבת הניקוז חשובה במיוחד ומומלץ מאוד שלא לוותר עליה מכיוון שהדבקה ישירה של הדשא למשטח המרוצף עלולה לגרום כאמור גם לבעיות רטיבות ועובש, אבל גם לפגוע בחזות האחידה והיציבה של הדשא מכיוון שההדבקה מונעת מהדשא להתכווץ בקור החורפי או להתרחב בחום הקיץ. יתרון נוסף של שכבת הניקוז היא האפשרות להחליף באופן נוח, זול וממוקד יריעות שהתבלו. בעוד קילוף דשא שהודבק באופן ישיר הוא פעולה מסובכת הרבה יותר וגם יקרה יותר.

לאחר התקנת הדשא הסינטטי כדאי למלא אותו בכדוריות גומי קטנות שעוזרות לתמוך בדשא ולחזק אותו ובנוסף מעניקות לזקיקי הדשא מראה זקוף וטבעי יותר. את הכדוריות מפזרים באופן אחיד על גבי משטח הדשא באמצעות מטאטא כביש בעל זיפי פלסטיק.

מדוע מומלץ להיעזר בחברה מקצועית?

לכאורה התקנת דשא סינטטי על ריצוף היא פעולה שניתן לבצע באופן עצמאי ואינה דורשת התקנה מיוחדת. שלבי ההתקנה אינם סודיים ומפורטים גם כאן וגם במקומות נוספים ברחבי האינטרנט. אם זאת, התקנה איכותית של דשא בעל מראה טבעי ואסתטי היא פעולה מסובכת יותר ממה שמקובל לחשוב, וכדי לקבל תוצאות מיטביות מומלץ ביותר להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

מומחים בהתקנת דשא סינטטי על ריצוף יתנו לכם את השקט הנפשי בידיעה שהתקנת הדשא בוצעה באופן איכותי, ושהדשא המותקן הוא עמיד ויציב לאורך זמן ארוך. לאנשי המקצוע יש ניסיון בפתרון טווח רחב של בעיות שעלולות לצוץ במהלך ההתקנה וכלים יעודיים שמתאימים במיוחד לאופי העבודה. כמו כן, אנשי מקצוע מעניקים אחריות גם למשטחי הדשא וגם להתקנה כך שבנוסף לזמן היקר שחסכתם הרווחתם גם שקט נפשי לטווח ארוך.

מחיר התקנת דשא סינטטי על ריצוף

מחיר ההתקנה הוא פקטור משמעותי בהחלטה על התקנת דשא סינטטי על ריצוף. המחיר של התקנת דשא סינטטי על ריצוף משתנה בהתאם לפרמטרים שונים של גודל השטח, איכותו ושלבי העבודה השונים שהוא מצריך. כדי לתת קנה מידה נציין באופן כללי שמחיר למטר עומד על כ-170 ש"ח בממוצע, כאשר הטווח נע בין 100 ל-240 ש"ח עבור כל תהליך התקנת הדשא (הדשא עצמו ותהליך ההתקנה). כמובן שהמחיר עשוי להשתנות לפי הגורמים שציינו ולפי בקשות מיוחדות של הלקוחות.

שירת העשבים – דשא סינטטי מהיבואן לצרכן

בשונה מתחזוקה של דשא טבעי, העלות של דשא סינטטי היא בעיקר העלות הראשונית של ההתקנה ולכן חשוב לבחור אנשי מקצוע איכותיים ואמינים עם ניסיון רב בתחום ותודעת שירות דבוהה. אצלנו בשירת העשבים תקבלו דשא סינטטי מהיבואן לצרכן, במחירים נוחים ותוך הקפדה על סטנדרט מקצועי גבוה באופן שישדרג את איכות החיים שלכם ושל משפחתכם. מוזמנים ליצור קשר לצורך מידע וייעוץ, ונשמח לסייע.

 

דרג עמוד זה post
התקנת דשא סינטטי על ריצוף

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות