fbpx

דשא סינטטי בקריות

אין ספק שבשנים האחרונות אנשים הבינו את היתרונות הקיימים במעבר לדשא סינטטי, בין אם בבית ובין אם במקום העסק, ובצדק. התופעה רחבה כבר עכשיו ועוד ממשיכה להתרחב. כך רבים, מכל קצוות הארץ, קופצים על ההזדמנות והולכים על השדרוג. גם על הקריות העניין לא פוסח ודשא סינטטי בקריות היום נפוץ מאי פעם. אם גם אתם מתלבטים ותוהים כבר זמן מה אם זה המהלך הנכון עבורכם – להלן קצת רקע ומידע שיכול אולי לסייע לעשות את המעבר לדשא סינטטי בקריות.

למה כדאי לבחור בדשא סינטטי?

לעיתים קרובות נאחל לעצמנו גינה או מרפסת מטופחת, אשר נראית טוב לאורך כל ימות השנה, נוחה לתחזוקה ובעיקר פשוט מזמינה לבלות בה זמן. כמובן שבמקום כמו הקריות, ובכלל בארץ, כשרוב השנה מזג האוויר יחסית נוח ומזמין- נרצה להנות עד כמה שאפשר מהשטח החיצוני הנתון לנו. אולם, ככל שמדובר בדשא אמיתי, רובנו מכירים שזהו כנראה איחול הנשאר בגדר תקווה תלושה בלבד, שכן העלויות והטיפוח פעמים רבות גורמים להזנחה ותחושת עול. בכל הקשור לדשא סינטטי לעומת זאת- נראה שהוא לגמרי עונה על הדרישות והאיחולים. דשא סינטטי לא רק שיכול להיראות דומה מאוד לדשא אמיתי, עד כדי בלתי ניתן להבחנה בהבדל, אלא שהוא דורש תחזוקה מינימלית ביותר. בעוד הטיפול בדשא אמיתי דורש טיפוח מתמיד, חומרים ולרוב גינון מקצועי, דשא סינטטי יכול להישאר מטופח ובמצב חדש למשך שנים רבות ובלא דרישה לגינון מכל סוג שהוא. כך, ניצול השטח החיצוני, בבית ובעסק, הופך לאופטימלי כמעט בכל ימות השנה.

היתרונות בהתקנת דשא סינטטי בבית

מעבר ליתרונות הברורים באשר לשימוש ותחזוקה של דשא סינטטי, בהתקנת דשא סינטטי בבית – היתרונות אף רבים יותר. ראשית, יתרון מרכזי הוא היכולת להתאים את סוג הדשא לצורך. לצורך העניין- אם ישנם ילדים בבית נוכל להעדיף דשא מסוג רך יותר ומתחמם פחות, כדי שהילדים יוכלו לרוץ ולהנות בדשא גם בקיץ. לחילופין אם מדובר בצורך נוי בלבד, אפשר להתאים את הבחירה גם לכך וללכת על סוג דשא בגוונים ירוקים יותר. יתרון משמעותי נוסף הוא העובדה שדשא סינטטי אינו מושך אליו מזיקים מסוגים שונים. כך סביבת הבית נשארת מוגנת והשימוש בחוץ הבית אינו פוגע מבחינה זו. זאת ועוד, בעוד שדשא טבעי דורש השקיה רבה ותחזוקה שוטפת, דשא סינטטי בקריות מאפשר לתושבי האזור ליהנות מגינה ירוקה ומטופחת לאורך כל השנה, ללא צורך בהתמודדות עם תנאי האקלים המקומיים או בזבוז מים יקרים על השקיה. כך, הדשא הסינטטי מספק פתרון אידיאלי המשלב בין אסתטיקה, נוחות, וחיסכון במשאבים.

היתרונות בהתקנת דשא סינטטי בעסק

כמובן שכל התאמה אישית שנעשית, תוכל וכדאי שתיעשה גם בהקשר של עסק. מאחר ונראות של עסק היא השקעה יעילה, משום שמציגה ללקוחות עסק רציני ומרשים- אפשר בהתאמה האישית לשים דגש רב יותר על יופי ופחות על תחושת הדשא. יתרון נוסף, שוב, הוא העובדה שאפשר לצמצם את הוצאות העסק על טיפוח בהקשר זה. דשא סינטטי בקריות מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מחזות מטופח ומקצועי לאורך כל השנה, ללא צורך בתחזוקה יקרה ותובענית.

סוגי דשא סינטטי פופולריים

כדי לעשות את ההתאמה של סוג הדשא הנבחר, ולצורך התקנת דשא סינטטי בקריות, כדאי להכיר שישנם סוגי דשא סינטטי שונים ומגוונים. השוני ביניהם בדרך כלל יהיה בגובה, צבע וצפיפות אשר משפיעים כמובן על הנראות והרכות. דגם ״קולסאום״ למשל הוא דגם אשר מאופיין בצבע ירוק הכהה שלו, ומתאים לבית או עסק אשר השימוש בו בדשא יהיה מסיבי. לחילופין, דגם ״אוסקר״ מתאפיין ברכות שלו והעובדה שנעים מאוד למגע. דשא מסוג זה מתאים לגינות יוקרה בעיקר. הדגם הפופולארי ביותר בישראל הוא דגם ״נפוליאון״ אשר מדמה את נראות הדשא הטבעי בצורה הטובה ביותר. לאלו שדווקא רוצים לחגוג את העובדה שלא מדובר בדשא אמיתי- קיימת גם אפשרות להתקין דשא סינטטי צבעוני! ישנם עוד סוגים רבים נוספים להתאמת צרכים אחרת ככל שתהיה.

התקנת דשא סינטטי בקריות במחירים הטובים ביותר!

התקנת דשא סינטטי בקריות מעולם לא הייתה פשוטה כל כך, בטח בעזרת שירת העשבים. שירת העשבים מציעים מגוון רחב של אפשרויות בעולם הדשא הסינטטי, תוך שהם מעניקים שירות אישי ומקצועי ביותר. בתהליך התקנת דשא סינטטי כדאי תמיד להתייעץ עם איש מקצוע, בין אם להבין טוב יותר את הצורך בדשא ובין אם לשמוע על אפשרויות שלא חשבנו עליהם בעצמנו. גם שלב הקנייה הוא משמעותי ויוכל להיות פשוט וטוב בשירת העשבים אשר מבטיחים איכות במוצר, ומחיר מותאם ונוח. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ מקצועי ואפקטיבי, אשר יתאים לצרכים האישיים שלכם, מוזמנים ליצור קשר עם ״שירת העשבים״ באתר, בטלפון או בחנות!

 

 

 

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי בקריות

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות