fbpx

דשא סינטטי בעפולה

דשא סינטטי בעפולה ובשאר חלקי הארץ הולך ותופס תאוצה בעשורים האחרונים. היתרונות הגלומים בדשא סינטטי הם גדולים מאוד. במאמר קצר זה נסביר קצת על הדשא הסינטטי, מה היתרונות שלו, מהם הסוגים השונים, על הליך ההתקנה, המחירים ועוד.

מה היתרונות למגורים ולעסקים של דשא סינטטי?

דשא סינטטי נחשב כפתרון יעיל מאוד לבתי מגורים ולעסקים משום שהוא חסכוני ולא דורש טיפוח רב. דשא סינטטי חוסך את עלויות ההשקיה והגיזום שנצרכות בדשא האמיתי. בנוסף לכך במקומות מוצלים הדשא הסינטטי מומלץ במיוחד שכן דשא רגיל לא יצמח בלי אור שמש קבוע בצורה טובה.

הדשא הסינטטי מדמה בצורה מעולה את המראה של הדשא האמיתי ובכך לא פוגע ביופי של עיצוב הגינה שלכם. התחושה של דשא סינטטי באורכים הנכונים יכולה להיות נעימה ממש כמו תחושה של דשא אמיתי. זוהי אחת הסיבות לכך שמגרשי ספורט מקצועיים כמו מגרשי כדורגל ברחבי העולם משתמשים לעיתים בדשא סינטטי בתחליף למגרש כדורגל עם דשא אמיתי.

סוגי דשא סינטטי מומלצים

הדשא הסינטטי הוא מגוון מאוד, הגיוון שלו בא לידי ביטוי בשלושה פרמטרים עיקריים בדרך כלל: גובה הדשא, צפיפות הדשא והצבע שלו. כמובן שישנם פרמטרים נוספים כגון מסנני קרינה שמונעים מהצבע לדהות בשמש ויכולת ניקוז של המים דרך מרבד הדשא.

כל סוג של דשא יכול להיות מתאים למגוון גינות ומרפסות וכמובן שהרבה תלוי בטעם האישי של בעל החצר אך לסוגים השונים ישנם יתרונות שהופכים אותם לפופולריים יותר ופחות.

'דגם נפוליאון' למשל הוא דשא נעים למגע ופופולרי מאוד בקרב בעלי הגינות בישראל. צבעו הבהיר הופך אותו לפחות חם בשמש הישראלית החזקה ולכן יתרונותיו בגינה פרטית בה מסתובבים יחפים הם ברורים.

התקנת דשא סינטטי בעפולה

אז אחרי שבחרנו את הדשא הסינטטי שלנו – איך מתקינים אותו? ראשית חשוב לציין שזה יכול להיות מעט מורכב ורוב האנשים בוחרים להיעזר בבעלי מקצוע שיתקינו את הדשא עבורם. בעפולה, למשל, ישנם מומחים המתמחים בהתקנת דשא סינטטי ומכירים היטב את תנאי האקלים והקרקע המקומיים.

תהליך ההתקנה של דשא סינטטי בעפולה ובאזורים אחרים דומה: ראשית יש לרסס את הגינה בחומר שמונע צמיחת עשבים שוטים. לאחר מכן נפנה את האדמה שבגינה מכל דבר שיוכל להפריע לדשא כמו אבנים. בשלב הבא נפזר חצץ ('שומשום') בגובה כמה סנטימטרים בכל השטח המיועד לדשא כך שייווצר שיפוע לכיוון הניקוז.

אחר כך נתחום את הפאות של החצץ באמצעות תוחמים מיוחדים כדי שלא יזלוג החוצה מאיזור הדשא. מעל החצץ נפרוס יריעת פלסטיק המונעת צמיחת עשבים מתחת לדשא.

ניתן לדלג עד לשלב זה אם אתם בעלי חצר או מרפסת שאין בה אדמה אלא בטון ורצפות. מכאן נפרוש את יריעות הדשא הסינטטי ונתאים אותם לגודל החצר, נדביק את היריעות זו לזו ונקבע אותם לאדמה, רצוי שהקיבוע יהיה באמצעות מתכת נגד חלודה.

חשוב לציין כי התקנת דשא סינטטי בעפולה מצריכה התחשבות בתנאי מזג האוויר המקומיים, כמו החום הרב בקיץ. לכן, בחירת סוג הדשא הסינטטי המתאים ביותר לאקלים המקומי היא קריטית להבטחת עמידות ואורך חיים של המשטח.

טווח המחירים שלנו

מחירי יריעות הדשא שלנו מגוונים מכיוון שהדשא שונה מאוד בין סוג אחד לחברו. מחיר דשא סינטטי נע בין 15 ₪ למ"ר לבין 80 ₪ למ"ר בדגמים היוקרתיים יותר.

דשא סינטטי בעפולה – איפה כדאי לרכוש?

אז אם השתכנעתם והגעתם עד לחלק הזה של המאמר – אתם בוודאי מחפשים דשא סינטטי בעפולה למקום העסק שלכם או לבית שלכם. כדי למצוא את המקום המתאים ביותר שבו תוכלו לרכוש את הדשא הסינטטי מומלץ שתבדקו מספר דברים.

ראשית, כדאי לוודא שמי שמוכר לכם ומי שמתקין לכם את הדשא הסינטטי הוא אדם ישר ואמין כך שתוכלו להיות בטוחים שהמחירים שהוא מציע לכם הם הוגנים ולא מופקעים.

שנית, ולא פחות חשוב, כדאי שתבדקו שבעל המקצוע שמציע לכם את הדשא הוא מקצועי ובעל ניסיון בתחום התקנת הדשא הסינטטי. בוודאי שמתם לב שהתקנת דשא סינטטי היא מטלה מורכבת, התקנה לא מקצועית עשויה לגרום לבעיות בהמשך, על מנת להימנע מהן – שווה לחפש בעל מקצוע בעל ניסיון רב ומומחיות בתחום.

רכישת דשא סינטטי בעפולה – שירת העשבים

אם כך כדאי לכם להכיר את שירת העשבים – יבואני דשא סינטטי ומוצרי גן שונים. החברה עוסקת בתחום פתרונות הגינה ויכולה לספק לכם ולהתקין לכם מוצרי גינה שונים.

החברה עוסקת גם בפרויקטים קטנים כגון מרפסות וחצרות פרטיים וכן בפרויקטים גדולים יותר כמו אולמות אירועים, גינות של מבנים עסקיים ועוד.

לחברה ניסיון רב בהתקנת דשא סינטטי ובעיצובי גינות. 'שירת העשבים' שמה דגש על מחירים אטרקטיביים והיא מסוגלת לספק מחירים כאלו בל העובדה שהיא מביאה לכם את הדשא הסינטטי ישירות מהיצרן – ללא תיווך.

לפרטים נוספים – צרו קשר ונשמח לעזור

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי בעפולה

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות