fbpx

דשא סינטטי באזור השרון: שומרים על ירוק בעיניים

הבחירה בדשא סינטטי הופכת את איכות החיים של בעל הבית, הדירה ואפילו העובדים במשרד או בגן לאסתטית ונעימה יותר. בין אם דשא סינטטי שמותקן בחצר הביתית ובין אם אחד שממוקם במרפסת של המשרד, מדובר באלמנט שמוסיף לא מעט לחלל בו הוא נמצא. אז אם גם אתם זקוקים לדשא שיוסיף לכם ירוק טבעי בעיניים, אך לא מסוגלים לתחזק אחד אמיתי שכזה, דשא סינטטי באזור השרון הוא הפתרון המושלם עבורכם. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

הבחירה הנכונה: מדוע כדאי לבחור בדשא סינטטי לגינה שלכם?

מהו דשא סינטטי זו שאלה שכל אחד יודע לענות עליה ועל כן לא נתעכב על כך. עם זאת, לא בהכרח כל מי שיודע במה מדובר, מבין מדוע קיימת עדיפות גבוהה יותר לדשא סינטטי על פני פתרונות אחרים לרבות דשא טבעי אמיתי. ובכן על מנת לספק על כך מענה, ריכזנו עבורכם ברשימה הבאה מספר סיבות ל"מדוע כדאי לבחור בדשא סינטטי לגינה שלכם":

  • תחזוקה נדרשת – ראשית כל, התחזוקה הנדרשת לשמירה על דשא סינטטי באזור השרון, ובכלל דשא סינטטי הינה מינימלית ביותר, ודורשת אחת לכמה זמן ניקוי של הדשא מלכלוכים שונים כגון עלים יבשים וכדומה.
  • עלות תחזוקה נמוכה – מאחר והתחזוקה עצמה נמוכה, עלות התחזוקה והטיפול בדשא סינטטי לטווח הארוך, נמוכים במיוחד אם בכלל דורשים הוצאה כספית כלשהי.
  • מראה טבעי לחלוטין – דשא סינטטי איכותי, מספק מראה טבעי לחלוטין, בדיוק כפי שמספק הדשא הטבעי, כך שמבחינת מראה אין כל הבדל.
  • מספק מענה לכל צורך – בין אם יש צורך בכיסוי של הקרקע בלבד ובין אם צורך בדשא של ממש, הדשא הסינטטי יוכל לספק לכם מענה אידיאלי כמעט לכל מקרה.
  • התקנה בכל מקום ובכל זמן – התקנת דשא סינטטי באזור השרון יכולה להתבצע על כל סוג קרקע באשר היא – מרפסות, חצרות, גינות, ריצוף, אדמה וכו'. זאת בניגוד לפתרונות אחרים אשר מוגבלים במיקום ההתקנה האפשרי שלהם.

כמובן שמעבר לאלו ישנן עוד סיבות רבות לעדיפות של דשא סינטטי בגינה שלכם, אך אלו הן העיקריות שבהן.

התקנת דשא סינטטי באזור השרון: איך זה עובד?

לאחר שהבנו מדוע כדאי להתקין דשא סינטטי בגינה שלכם ונחשפנו ליתרונות השונים של הדשא הסינטטי, כעת נעבור לדבר על אופן התקנת דשא סינטטי באזור השרון. מאחר שמדובר על תהליך עליו ניתן לפרט כנושא בפני עצמו, סיכמנו לכם בקצרה את עיקרי התהליך.

  1. עבודה מקדימה – השלב הראשון בתהליך ההתקנה כולל את הגעת אנשי המקצוע לאזור שלכם, וההבנה שלהם מה בדיוק צריך לעשות. בשלב זה יקבע כמות ומידות הדשא הדרוש לכם, החומרים הנלווים הדרושים להתקנה עצמה וכדומה.
  2. הכנת הקרקע – על מנת לוודא שהדשא יבוא לידי שימוש בצורה האידיאלית, נדרש להכין את הקרקע עליה הוא עתיד "לשבת". במקרים בהם מדובר על ריצוף, שלב זה קצר מאוד אם בכלל קיים. כאשר מדובר על אדמה של ממש, נדרש לערוך מספר פעולות כגון ניקוש עשבים, פיזור חומרי הדברה, פיזור חצץ ושיטוחו לטובת יצירת מצע נעים לדריכה, וכן פרישה של יריעת פלסטיק שחורה על מנת למנוע מצמחי בר לצוץ מתוך הדשא הסינטטי.
  3. התקנת הדשא סינטטי – לאחר ששלב הכנת הקרקע הסתיים, ניתן לקבע את הדשא עצמו, כאשר את זה מבצעים על ידי פרישת יריעות הדשא וקיבוען לקרקע באמצעות מסמרים ייעודיים. כמו כן, במידת הצורך, ניתן להתקין מסגרות שונות לדשא כגון אדני רכבת ישנים, גדרות פלסטיק קטנות וכדומה.

כמה עולה דשא סינטטי באזור השרון: כל מה שחשוב לדעת

עלות דשא סינטטי נעה בממוצע בין כ-15 ל-80 ש"ח למ"ר. מדוע מדובר בטווח מחירים כה רחב? ובכן הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלכל דשא סינטטי באזור השרון בפרט, ובאופן כללי לכל דשא סינטטי מחיר שונה. מעבר למאפייני המחיר הסופי הכוללים את כמות הדשא הסינטטי, עלות ההתקנה וכו', כל דשא סינטטי נבדל ממשנהו בדגם עצמו. הדגמים לכשעצמם, מתומחרים במחירים שונים בהתאם למאפיינים כגון איכות הסיבים של הדשא, הגוונים המרכיבים אותו, גובה וצפיפות הסיבים ועוד. כך למעשה, מתקבל מנעד מחירים רחב עבור דגמי הדשא הסינטטי השונים.

שירת העשבים: רכישת דשא סינטטי באזור השרון ברמה אחרת!

זקוקים לדשא סינטטי באזור השרון? אנחנו ב"שירת העשבים" כאן כדי לספק לכם את המענה המושלם. עם תודעת שירות גבוהה במיוחד, מחירים אטרקטיביים מהיבואן לצרכן ללא תיווך, וללא פשרות על איכות הדשא הסינטטי, וכן משלוחים מהירים, אנחנו נשמח לספק לכל המעוניין את השירות שלנו. רוצים לשמוע עוד? רוצים לרכוש דשא סינטטי ולא יודעים איך לעשות זאת? לכל השאלות האלו ואחרות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל דרך העומדת לרשותכם, ואנו נשמח לענות לכם על כל צורך שהוא. נתראה!

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי באזור השרון

לקטגוריות נוספות שאולי יעניינו אותך: דשא סינטטי, התקנת דשא סינטטי, דשא סינטטי מחיר, גדר במבוק 

עיון מהיר בכתבות נוספות